۱۷ دستگاه ماینر در کرمانشاه کشف و توقیف شد

۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۵
کد خبر: 85161998
۱۷ دستگاه ماینر در کرمانشاه کشف و توقیف شد

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت: ماموران پلیس اقتصادی در عملیات هایی جداگانه موفق به کشف ۱۷ دستگاه ماینر در شهر کرمانشاه و سه هزار لیتر سوخت قاچاق در پایانه مرزی خسروی شدند.  

سرهنگ "جلیل سلطانی عصر پنجشنبه به ایرنا افزود: در ماموریت نخست، ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطلاع از راه اندازی مزرعه بیت کوئین در یک قالیشویی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی قالیشویی مذکور در یکی از محلات حاشیه ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت: در این رابطه ۱۷ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد و پرونده ای در این خصوص تشکیل و به دستگاه قضائی ارجاع گردید.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه همچنین از کشف سه هزار لیتر سوخت قاچاق شامل یک هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل و یک هزار و ۲۰۰ لیتر بنزین خبر داد.

وی با بیان اینکه ارزش سوخت قاچاق کشف شده به ۴۸۰ میلیون ریال می رسد، از تشکیل پرونده ای در این خصوص خبر داد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha