صعود تیم‌های نوجوانان و جوانان خاتم یزد به مسابقات کشوری

یزد- ایرنا- مسابقات فوتبال داخل سالن محلات مختلف استان یزد با حضور ۱۴ تیم در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان به مدت یک روز در سالن شهید موحدین مهریز یزد برگزار و تیم‌های نوجوانان و جوانان شهرستان خاتم با کسب عنوان قهرمانی به رقابت‌های کشوری صعود کردند.

به گزارش یکشنبه ایرنا، در این مسابقات هفت تیم در رده سنی نوجوانان و هفت تیم در رده سنی جوانان به صورت دوره‌ای و مجتمع زیرنظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان یزد و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز با هم رقابت کردند.

در پایان این مسابقات که حدود ۶۰۰ ورزشکار از سراسر استان حضور داشتند در رده سنی نوجوانان و جوانان تیم فوتبال شهرستان خاتم با اقتدار به مقام قهرمانی رسید و در رده سنی نوجوانان تیم فوتبال مروست در مکان دوم قرار گرفت و در رده سنی جوانان نیز تیم مهریز دوم شد.

مدیر کل ستاداجرایی فرمان امام (ره) استان یزد در حاشیه برگزاری مسابقات در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این مسابقات با عنوان جام شهدای ۱۵خرداد و با هدف استعدادیابی نوجوانان و جوانان محلات با همکاری سایر مجموعه‌های فرهنگی ورزشی برگزار شد.

علی اکبر محمد پناه با قدردانی از همکاری مسئولان در امر برگزاری مسابقات افزود: طبق برنامه ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، برگزیدگان استان در هر رده سنی به مرحله رقابت‌های کشوری و جایزه بزرگ ۱۵ خرداد راه یافتند که زمان و مکان برگزاری مسابقات در فرصتی دیگر اعلام می‌شود .

وی بیان کرد: استعدادهایی در محلات کمتر برخوردار وجود دارند که به دلیل کمبود امکانات هرگز شکوفا نمی‌شوند و خانه‌های احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این محلات با هدف توانمند سازی و کشف همین استعدادها به مردم خدمت می‌کند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha