۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱:۰۰
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85158043
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

چهار طرح در پارک جنگلی ناژوان اصفهان به بهره‌برداری رسید
عکس آرشیوی است

اصفهان - ایرنا - مدیر ساماندهی پارک جنگلی ناژوان گفت: چهار طرح عمرانی، زیست محیطی و تفریحی در پارک جنگلی ناژوان واقع در جنوب غربی کلانشهر اصفهان با اعتباری بالغ بر ۷.۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مهدی قائلی شامگاه یکشنبه در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها اظهار کرد: احداث خیابان یک هزار و ۲۰۰ متری آب با هدف کاهش ترافیک در ناژوان، اجرای عملیات فیلتر و تصفیه‌خانه برکه در باغ پرندگان، افتتاح باغ نورانی گل رز و عملیات افزایش روشنایی در این ناحیه از جمله طرح‌هایی بود که امشب به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی افزود: خیابان آب یکی از خیابان‌های قدیمی شهر و محل عبور لوله اصلی آب است که از گذشته با مشکل عدم ساماندهی برای عبور و مرور و زیبایی بصری روبه رو بود.

مدیر ساماندهی پارک جنگلی ناژوان تصریح کرد: طرح ساماندهی این خیابان با هدف کاهش ترافیک و بهبود تردد در پارک جنگلی ناژوان مشتمل بر چهار هزار و ۶۰۰ مترمربع زیرسازی و روکش آسفالت، یک هزار و ۲۰۰ متر پیاده‌روسازی با مسیر اختصاصی نابینایان، نصب ۲۰ پایه ترافیکی و نصب ۲ سرعت‌گیر است.

وی درباره باغ گل رز گفت: این طرح به همت سازمان‌های زیباسازی و پارک‌ها و فضای سبز شهرداری با هدف ایجاد مکانی جدید برای تفریح خانواده ها اجرا شده است.

سیدمهدی حسینی، مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تاسیسات شهری شهرداری اصفهان نیز در باره پروژه فیلتر و تصفیه‌خانه برکه در باغ پرندگان اظهار کرد: این طرح با هدف صرفه‌جویی در مصرف آب و حفظ محیط زیست و بدون استفاده از هیچ مواد افزودنی اجرا شده که ۲ لیتر آب را در ثانیه تصفیه و بازچرخانی می‌کند.

پارک جنگلی ناژوان با وسعتی در حدود یک هزار و ۲۰۰ هکتار یکی از مهمترین ریه‌های تنفسی شهر و آثار طبیعی واقع در جنوب غرب اصفهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha