۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۹:۳۲
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85158089
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود ۶ میلیون لیتر فرآورده نفتی بین روستاهای خراسان شمالی توزیع شد

بجنورد-ایرنا- مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: پنج میلیون و ۹۱۰ هزار لیتر فرآورده نفتی به ارزش ۲۱ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال در سه ماهه نخست سالجاری در مناطق روستایی استان توزیع شد. 

جلیل رمضانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ این میزان سوخت بنزین و نفتگاز توسط ۴۵ عاملیت فروش عضو شبکه تعاون روستایی استان تامین و توسط ۸۱ فروشنده در بین روستاییان توزیع شد.

وی با بیان اینکه سهمیه امسال سوخت کشاورزان خراسان‌شمالی ۴۶ میلیون لیتر سوخت است افزود: ۳۶۳ مخزن سوخت با ظرفیت هفت میلیون و ۷۲ هزار لیتر این سوخت را ذخیره و در اختیار کشاورزان و روستاییان قرار می دهد.

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی ادامه داد: با توزیع این میزان از سوخت ضمن تامین نیازهای ضروری روستاییان موجب پیشگیری از رفت و آمد به شهرها و پرداخت هزینه های اضافی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در خراسان شمالی ۱۸۰ دستگاه کمباین وجود دارد که هر ساله در فصل برداشت غلات بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ دستگاه مهاجر به این استان وارد می شود اما با توجه به از بین رفتن بخشی از غلات استان در دیمزار ها در سالجاری امسال حدود ۲۰۰ دستگاه به این استان وارد شد و این دستگاه ها نیاز به سوخت دارند.

استان خراسان شمالی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار مساحت دارد که ۴۰۰ هزار هکتار از این مساحت را اراضی کشاورزی تشکیل می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha