دهیاران مازندران در خط مقدم مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز هستند

ساری- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: دهیاران در شناسایی و مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز در روستاها نقش ممتازی دارند و از این ظرفیت باید به نحو شایسته استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد توکلی روز دوشنبه در جلسه کارگروه پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز مازندران بیان کرد: امروز دهیاران یک تکلیف مهم بر عهده دارند و آن هم شناسایی و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاهای مازندران است.

وی گفت : دهیاران موظف هستند با نظارت دقیق تخلف در این حوزه را به امور اراضی گزارش دهند و اجازه جولان به متخلفین را ندهند.

معاون استاندار مازندران اظهار داشت: در راستای مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز فرمانداران باید هر ۲ ماه جلسه کاربردی در کارگروه شهرستان تشکیل و نتیجه را در سامانه بارگذاری کنند.

وی افزود : بخشداران با تشکیل کمیته‌های مربوطه باید عملیاتی‌تر نسبت به ساخت و سازهای غیر مجاز در بخش خود فعال باشند.

دهیاران مازندران در خط مقدم مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز هستند

مازندران نیاز به دلسوز دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت : برای مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز مازندران نیاز به دلسوز دارد و بهترین دلسوز برای این استان خود مازندرانی‌ها هستند.

وی ادامه داد : این استان دارای یک خاک بسیار زرخیز و مطلوب می‌باشد که در کشور بی‌نظیر است و تمام مازندرانی‌ها باید برای حفظ آن تلاش کنند.

توکلی ادامه داد : به هیچ عنوان افرادی که در این استان هکتاری زمین می‌خرند و تنها از چند روز تعطیلات از آن استفاده می‌کنند دلسوز این استان ما نیستند.

وی اظهار داشت: مردم به دقت عملکرد ما را رصد می‌کنند و به هیچ عنوان کوتاهی در این زمینه را نمی‌بخشند.

توکلی گفت : در حال حاضر مهم‌ترین اقدام ضروری آن است که همه به تکالیف قانونی خود با پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرقانونی اهتمام جدی داشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران بیان داشت : برگزاری جلسه های فرمایشی دیگر کارساز نخواهد بود و همه باید میدانی و عملیاتی در این حوزه ورود کنیم تا بیش از این خاک زرخیز مازندران به تباهی کشیده نشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha