۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۹:۴۷
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85158207
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار اتاق عملیات مشترک غزه؛ اجازه تعرض دشمن به مردم جنین را نمی‌دهیم

تهران-ایرنا- اتاق عملیات مشترک نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه امروز دوشنبه با درخواست از تمام گروههای مبارز فلسطینی در شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری برای مقابله متحد و همبستگی با دشمن صهیونیست تاکید کرد که نیروهای مقاومت در تمامی میدان های نبرد اجازه نخواهند داد که دشمن به مردم جنین تعرض کند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از تمام ملت فلسطین در شهرها، روستاها و اردوگاه های مختلف بویژه در اطراف جنین می خواهیم که با دشمن اشغالگر مقابله و یاری جنین بروند و به دشمن درسی سخت و فراموش نشدنی بدهند.

اتاق عملیات مشترک در بیانیه ای خاطرنشان کرد که اگر دشمن می خواهد به جنایت های خود ادامه دهد، از نیروهای مقاومت در تمامی میادین می خواهیم که آماده پاسخ دادن به تجاوزها باشد.

در این بیانیه آماده است که اتاق عملیات مشترک در حال جلسه داپم برای پیگیری تجاوزگری وحشیانه صهیونیستها به جنین است و نیروهای مقاومت در تمامی میدان های نبرد اجازه نخواهند داد که دشمن به مردم جنین تعرض کند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: از تمامی گروهای مقاومت در جنین و اردوگاه های آن می خواهیم که با اتحاد و همبستگی با دشمن مقابله کنند.

اتاق مشترک تاکید کرد که تداوم تجاوزگری به جنین و رفتارهای رژیم صهیونیستی ماهیت پاسخ مقاومت را مشخص خواهد کرد.

در مقابل، رژیم صهیونیستی از ترس شلیک موشک ها از نوار غزه، سامانه گنبد آهنین را در مرز این منطقه مستقر کرده است.

از شب گذشته پهپادهای رژیم صهیونیستی به خانه های شهروندان فلسطینی و مساجد در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند.

در همین رابطه، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از سخنگوی این ارتش اعلام کرد که نظامیان رژیم اشغالگر عملیات محدودی را علیه شهر جنین و اردوگاه این شهر آغاز کردند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی به نقل از مقام‌های نظامی اعلام کرد که عملیات علیه جنین ممکن است برای ساعاتی تا یک روز کامل به طول بیانجامد و هدف از این عملیات منهدم کردن زیر ساخت‌های نظامی و بازداشت نیروهای فلسطینی است.

در حملات هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین تاکنون 4 شهروند فلسطینی شهید و 27 نفر دیگر زخمی شده اند که حال هفت نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha