۱۸ پرونده عرضه خارج از شبکه مرغ در خراسان جنوبی تشکیل شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ پرونده عرضه خارج از شبکه مرغ در استان تشکیل شده است و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی می‌شود.

علی محدثی‌نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون از این تعداد به پنج پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده و افراد به مبلغ ۶۶ میلیارد و ۶۳۰ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال محکوم شده‌اند.

وی اظهار داشت: بقیه پرونده‌ها هم با دریافت استعلامات در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: مرغداران نباید مرغ تولیدی استان را خارج از شبکه عرضه کنند در غیر این صورت با برخوردهای جدی تعزیراتی مواجه خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی روز گذشته در نشست کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان از دستگاه‌های نظارتی خواست با اخلالگران در تامین و توزیع کالاهای اساسی قاطعانه برخورد کنند.

جواد اشرفی نظارت مستمر بر بازار را خواستار شد و افزود: با اخلالگران در حوزه تامین کالاهای اساسی در سطح استان، برخورد قاطع می‌شود.

با توجه به تولید روزانه ۱۳۰ تن مرغ در خراسان جنوبی و عرضه ۴۵ تن آن به بازار در این استان چالشی در زمینه تامین مرغ وجود ندارد و قیمت مرغ گرم پایین‌تر از سایر استان‌ها است.

همین اختلاف قیمت باعث قاچاق و عرضه خارج از شبکه مرغ زنده و گرم از خراسان جنوبی به سمت استان‌های همجوار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha