فیلم | ملی‌پوش کرمانشاهی رشته بدمینتون: در المپیک پاریس مقام می‌گیرم

کرمانشاه - ایرنا - ملی‌پوش کرمانشاهی رشته بدمینتون با اشاره به اینکه باید در ۱۵ رقابت بین‌المللی برای کسب جواز حضور در المپیک پاریس شرکت کنم، گفت: هدف هر ورزشکاری حضور در المپیک است اما من در این رقابت‌ها به دنبال کسب مدال و افتخارآفرینی برای کشورم هستم.

«علی حیاتی» با حضور در دفتر ایرنا مرکز کرمانشاه با بیان اینکه حدود ۴۰ سال است که رشته بدمینتون آقایان در المپیک نماینده ای نداشته است، افزود: این روزها با تمرینات فشرده به دنبال کسب سهیمه المپیک هستم و امتیاز ۱۰ بازی از ۱۵ بازی برای المپیک مهم است و بنا دارم با تلاش و کوشش و البته حمایت مسئولان بعد از آقای محرابی دومین نفری باشم که به المپیک می‌رود.

این ملی پوش رشته بدمینتون در خصوص ضرورت های حمایت مسئولان برای حضوری قدرتمند در رقابت های انتخابی المپیک هم گفت: هزینه حضور در ۱۵ رقابت بین المللی بسیار سنگین و برخی از این رقابت ها را باید با هزینه های شخصی تامین کنم که از توان من خارج است لذا از همه مسئولان و مدیران تقاضا می کنم در خصوص جذب اسپانسر و حمایت های مالی برای حضور در این رقابت ها همکاری لازم را داشته باشند.

حیاتی یکی از جوانترین ورزشکاران ملی‌پوش کشور و استان کرمانشاه در رشته بدمینتون است که توانسته به عنوان نخستین ورزشکار استان جواز حضور در بازی های آسیایی هانگژو رو کسب کند.

این جوان ۱۸ ساله عضو تیم ملی جوانان ایران که در حال حاضر تنها ورزشکار ملی پوشی استان کرمانشاه است توانسته با شایستگی تمام پس از یک رقابت سنگین با مدعیان این رشته در کشور تنها جواز رشته بدمینتون آقایان را در رده بزرگسالان برای حضور در بازی های آسیایی به خود اختصاص دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha