قلیچ: پرسپولیس به بیرانوند همه چیز داد/ در زمان ما خبری از پول نبود

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در زمان ما خبری از پول نبود، گفت: این پرسپولیس بود که به بیرانوند همه چیز داد و او هرگز نباید این مهم را فراموش کند.

وحید قلیچ در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص اتفاقاتی که در راستای ادامه همکاری علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس رخ داد، اظهار کرد: ابتدا باید بگویم که فسخ قرارداد این دروزاه‌بان و مذاکره‌اش با استقلال کار خوبی نبود و رفتار بیرانوند جای تاسف دارد. پرسپولیس بیرانوند را به همه جا رساند. او به واسطه حضور در سرخپوشان به تیم ملی رسید و در دو جام جهانی بازی کرد.

وی افزود: بیرانوند چند سال قبل از پرسپولیس جدا شد و به اروپا رفت و حتی جایگاهش در تیم ملی را از دست داده بود. با این حال پرسپولیس دوباره او را با آغوش باز پذیرفت تا وی دوباره به تیم ملی برسد. شنیده‌ام وقتی او با استقلال مذاکره کرد، چند هوادار ما از ناراحتی دچار مشکل شده و راهی بیمارستان شدند.

قلیچ: پرسپولیس به بیرانوند همه چیز داد/ در زمان ما خبری از پول نبود

دروازه‌بان سال‌های دور پرسپولیس تاکید کرد: بهتر بود بیرانوند با احساسات هواداران بازی نمی‌کرد. خیلی دوست داشتم ببینم این بازیکنان اگر جای نسل ما بودند چه کار می‌کردند؟ زمان ما پول نبود. به خاطر خانواده‌ام هزینه زیادی کردم تا ژاپن بروم و کار کنم اما دیدم پرسپولیس به دروازه‌بان نیاز دارد و ماندم. پس از سال‌ها بازی برای تیم محبوبم، اکنون مستاجر هستم و ماهی ۱۲ میلیون تومان اجاره می‌دهم.

قلیچ با اشاره به اینکه آن زمان از استقلال پیشنهاد داشتم، گفت: زمانی استقلال به من پیشنهاد ۲۵۰ هزار تومانی داد که می‌توانستم با این پول، چند خانه در تهران بخرم. حتی به خودم اجازه ندادم این موضوع رابه اطلاع علی پروین برسانم. چون این پرسپولیس بود که به ما شخصیت داد.

وی تاکید کرد: علی پروین همیشه می‌گفت پیراهن پرسپولیس را مفت به دست آوردید اما مراقب باشید آن را مفت از دست ندهید. این صحبت برای ما ۹۰۰ میلیارد ارزش داشت.

پیشکسوت سرخپوشان تاکید کرد: بیرانوند روز اول به حضور در استقلال علاقه داشت اما آن زمان مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی در استقلال رقابت داشتند و جایی برای بیرانوند نبود. او به پرسپولیس آمد و به همه چیز رسید و نباید جواب محبت هواداران و باشگاه را اینگونه می‌داد. هرچند وی در پرسپولیس ماندگار شد اما رفتارش فراموش نخواهد شد.

قلیچ: پرسپولیس به بیرانوند همه چیز داد/ در زمان ما خبری از پول نبود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha