صدور احکام هیات علمی نخبگان در کمترین زمان

تهران- ایرنا- سیصد و هفدهمین جلسه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی مصوب کرد ظرف مدت ۴۸ ساعت بعد از تایید نهایی هیات مرکزی وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد نسبت به صدور احکام نخبگان اقدام شود.

به گزارش روز سه شنبه گروه علم و ‌آموزش ایرنا از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیصد و هفدهمین جلسه هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی به ریاست محمدعلی کی‌نژاد در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. در این جلسه گزارشی از پرونده‌های رسیدگی شده در کارگروه رسیدگی به شکایات برای تصمیم‌گیری نهایی در صحن جلسه هیأت عالی جذب ارائه شد.

در ابتدای جلسه کی‌نژاد باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم توجه ویژه به وضعیت نخبگان و تعیین تکلیف به کارگیری آن‌ها در کمترین زمان بعد از تایید نهایی توسط هیأت مرکزی وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد. در این جلسه مصوب شد ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به صدور احکام اقدام شود.

براساس این گزارش، بدیهی است قبل از فراخوان هیأت‌های مرکزی وزارتین علوم و بهداشت و بعد از تایید نهایی در جهت تسریع و تسهیل ردیف استخدام با سازمان امور اداری و استخدامی و تامین اعتبار لازم با سازمان برنامه و بودجه هماهنگی انجام پذیرد.

در ادامه جلسه بررسی طرح هیأت علمی فناور، پیشنهادی از سوی رییس دانشگاه صنعتی شریف، انجام و تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص به جلسه بعد موکول شد.

در این جلسه گزارش پیشنهادی سازمان امور استخدامی در خصوص بکارگیری کانون‌های ارزیابی در خودارزیابی شخصیتی ارائه و مقرر شد، جلسه‌ای با ریاست حجت الاسلام والمسلمین حرزاده و عضویت نمایندگان وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی در دبیرخانه هیأت عالی جذب برگزار و نتیجه بررسی به هیأت عالی جذب گزارش شود.

در پایان جلسه احکام مربوط به هیأت‌های اجرایی جذب و کارگروه‌های بررسی صلاحیت عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی علوم پزشکی ارتش، شاهد، علوم و معارف قرآن کریم، پژوهشگاه صنعت نفت، مؤسسه آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون و هیأت اجرایی جذب استانی خراسان جنوبی تأیید شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha