جزییات فناوری‌ها و تجهیزات پزشکی کلان بیمارستان غدیر؛ قابلیت درمان تومورهای سرطانی

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای کلان بیمارستان غدیر، تجهیزات سرمایه‌ای سنگین و با فناوری پیشرفته از جمله دستگاه‌های «توموتراپی، پت‌سی‌تی و سی‌تی سیمولاتور» تأمین شده و به برخی دستگاه‌ها از جمله سایبرنایف با کاربرد درمان تومورهای سرطانی که تاکنون در کشور وجود نداشت، تجهیز می‌شود.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از وبدا، پدرام پاک‌آیین با اشاره به افتتاح کلان بیمارستان غدیر با حضور رییس جمهور در روز جمعه این هفته (مقارن با عید سعید غدیرخم) افزود: تجهیزات کلان بیمارستان غدیر از دی سال ۱۴۰۰ توسط هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی تامین شده که ارزش این تجهیزات بیش از یک هزار میلیارد تومان است.

پاک‌آیین با اشاره به اینکه تمام مراحل تجهیز و ۶۰ درصد مجموع کار احداث و آماده‌سازی کلان بیمارستان غدیر در دولت سیزدهم صورت گرفته است، تصریح کرد: با تأکید رییس جمهور بر اتمام طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام و اولویت بخشی وزیر بهداشت به این طرح، عملیات تکمیل آن سرعت گرفت.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: کلان بیمارستان غدیر در همه ابعاد درمانی تخصصی و فوق تخصصی به ارائه خدمت می‌هد و یک کلان بیمارستان ارجاعی از سراسر کشور خواهد بود.

وی با اشاره به پذیرش دولتی بیماران تحت پوشش انواع بیمه‌ها در کلان بیمارستان غدیر، اظهار داشت: این بیمارستان با تعرفه‌های دولتی و بیمه‌های پایه، پذیرای بیماران از سراسر کشور می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha