۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85160016
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 سرمایه گذاری ورزشی در دراز مدت نتیجه می‌دهد

زنجان - ایرنا - رییس سابق فدراسیون فوتبال گفت: سرمایه گذاری ورزشی به ویژه در فوتبال در دراز مدت نتیجه می‌دهد و این مهم باید با توجه به ابعاد گوناگون آن، مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی کفاشیان روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه باشگاه فرهنگی و ورزشی عظام شعبه زنجان با بیان اینکه این باشگاه تلاش دارد گروه های هدف در مناطق کم برخوردار را جذب ورزش کند، افزود: این باشگاه دختران و پسران ایرانی از سن هفت تا ۱۵ سال را که امکان آسیب های اجتماعی برای آنها وجود دارد در استان های مختلف و در رشته های فوتبال، فوتسال، دو و میدانی و شنا به صورت رایگان تحت پوشش قرار می دهد.

وی با بیان اینکه در تشکیلات باشگاه مهر عظام دختران مورد توجه قرار گرفته اند، اضافه کرد: با گذشت ۲ سال از تشکیل این باشگاه ۶ دختر شایسته به تیم های ملی زیر ۱۷ سال به تیم لیگ برتر و لیگ دسته دوم کشور راه یافتند.

این مسوول ادامه داد: بر اساس برآورد آماری شمار گروه های هدف تحت پوشش در باشگاه ۱۵ هزار نفر است که این میزان امسال به ۲۰ هزار نفر خواهد رسید.

وی اظهار داشت: این باشگاه فرهنگی در ۲۰ استان کشور فعال شده و در پنج استان کشور در حال آغاز فعالیت است و به تمامی کشور تسری خواهد یافت.

رییس هیات مدیره باشگاه مهر عظام ادامه داد: رعایت مسائل اخلاقی در فوتبال اهمیت زیادی دارد و در زمان حاضر بیش از ۴۰۰ مربی و کادر فنی با این باشگاه همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه امکانات لازم در اختیار گروه های هدف قرار می گیرد، اظهار داشت: هزینه زیادی صرف این باشگاه نمی شود به طوری که بودجه آن فقط ۱۰ درصد بودجه یکی از باشگاه های معروف است.

کفاشیان ابراز امیدواری کرد: با این اقدام ورزشکاران بزرگی در نقاط مختلف کشور پرورش یابند.

وی خاطر نشان کرد: برای هر بازیکن در ماه مبلغ یک میلیون تومان هزینه درنظر گرفته ایم و علاوه بر آن، وسایل ورزشی آنها هم رایگان است و هیچ شهریه ای هم پرداخت نخواهند کرد و حقوق مربیان هم بر عهده باشگاه است.

این مسوول با بیان اینکه این باشگاه تلاش دارد با سرمایه گذاری در گروه های هدف خود نقش بسزایی در ورزش کشور به ویژه فوتبال داشته باشد، خاطر نشان کرد: تداوم این و الگو می تواند نیازهای باشگاه های ورزشی سطح کشور را برطرف کند.

باشگاه فرهنگی و ورزش عظام در زنجان ۳۰۰ دختر و پسر با بضاعت مالی کم و در نقاط کم برخوردار را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha