۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۶
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85160198
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاکستان: جامعه جهانی جلوی جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان را بگیرد

اسلام‌آباد - ایرنا - دولت پاکستان یورش و تهاجم هوایی رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنین را به شدت محکوم کرد و از جامعه بین المللی خواست از جنایات اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی جلوگیری و حقوق ملت فلسطین را تضمین کند.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا از دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، اسلام‌آباد شهادت ۱۰ فلسطینی و مجروح شدن بیش از یکصد نفر دیگر در تازه‌ترین حملات وحشیانه نیروهای صهیونیستی در جنین را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه سخنگوی وزارت خارجه پاکستان آمده است: اشغالگران اسرائیلی هرچه سریعتر به جنایات خود علیه مردم بی دفاع فلسطین پایان دهند.

پاکستان از جامعه بین‌المللی خواست که به مسوولیت خود را برای توقف اقدامات وحشیانه و غیرقانونی نیروهای اشغالگر اسرائیل و تضمین حمایت از حقوق بشر مردم فلسطین پایبند باشد.

وزارت خارجه پاکستان بر حمایت قوی و تزلزل ناپذیر این کشور را از مبارزه مشروع مردم فلسطین برای تحقق کامل حقوق و آزادی های خود - از جمله حق تعیین سرنوشت، تاکید کرد.

جنایات نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری همچنان ادامه دارد و بر اثر این جنایات تاکنون ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شدند که حال ۲۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha