۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85160085
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس مسئولیت عملیات تل‌آویو را بر عهده گرفت

۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷
کد خبر: 85160085
حماس مسئولیت عملیات تل‌آویو را بر عهده گرفت

تهران-ایرنا- جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای مسئولیت عملیات تل‌آویو را پذیرفته و آن را در واکنش به جنایات مستمر اشغالگران علیه ملت فلسطین اعلام کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از سی‌ان‌ان عربی، جنبش مقاومت اسلامی حماس مسئولیت عملیات شجاعانه تل‌آویو که امروز اتفاق افتاد و منجر به مجروح شدن ۱۰ صهیونیست شد را پذیرفت.

حماس در بیانیه ای اعلام کرد: جنبش مقاومت اسلامی حماس عملیات ضد صهیونیستی شهید عبدالوهاب عیسی حسین خلایله ۲۳ ساله اهل شهرک السموع در الخلیل را به ملت بزرگ فلسطین و امت عربی و اسلامی تبریک می‌گوید و سوگوار این شهید مبارز است.

حماس افزود: این عملیات قهرمانانه، دفاع مشروعی در برابر کشتار مستمر صهیونیست‌ها در جنین و جنایات آوارگی، کشتار و ویرانگری توسط نیروهای اشغالگر است.

این بیانیه پس از ان صادر شد که رسانه های رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز از عملیات ضد صهیونیستی در شهر تل آویو در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در عملیات ضد صهیونیستی در شهر تل آویو با استفاده از خودرو و تیراندازی، ۱۰ صهیونیست زخمی شدند که حال چهار نفر از آنها وخیم است.

به گفته این رسانه‌ها، این صهیونیست ها در جریان زیر گرفته شدن با این خودرو و تیراندازی زخمی شده اند و مجری عملیات به شهادت رسیده است.

پیش از این نیز حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات تل آویو پاسخ اولیه به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در اردوگاه جنین است.

وی گفت که این عملیات قهرمانانه در راستای اجرایی کردن وعده های مقاومت است که تاکید کرده بود رژیم صهیونیستی بهای جنایت هایش در اردوگاه جنین را پرداخت خواهد کرد.

قاسم خاطرنشان کرد که ما از مبارزان قهرمان فلسطین و جنین حمایت و پشتیبانی می کنیم.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha