۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۸
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85160253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم البرز هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند

۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۸
کد خبر: 85160253
مردم البرز هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند

کرج – ایرنا – مردم ولایت مدار و عاشقان قرآن کریم و اهل بیت (ع) عصر امروز (سه شنبه) با اجتماع اعتراض آمیز در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) شهرستان کرج هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در سالروز عید بندگی و رهایی نفس از اسارت شیطان بار دیگر دشمن پلید اسلام کینه خود را در دشمنی و جسارت به ساحت مقدس و نورانی قرآن کریم، این مصحف روح بخش و پیام آور آزادی، صلح و برادری توسط عمال شیطانی طواغیت زمان را نمایان کرد.

درالقرآن بسیج سپاه استان البرز با برگزاری تجمع اعتراض آمیز به اقدام شنیع یک شهروند سوئدی در هتک حرمت به قرآن کریم، اعلام کرد: مدعیان آزادی بیان بدانند که سوزاندن قرآن کریم یک عمل نفرت آفرین و مظهر اسلام‌ هراسی است که به خشونت و توهین به ادیان دامن می‌زند و نمی‌توان آن را نوعی آزادی بیان تلقی کرد.

دارالقرآن بسیج سپاه استان البرز در ادامه سوزاندن یک نسخه از قرآن کریم را تجاوز آشکار به اصول حقوق بشر، ارزش‌های انسانی، دموکراسی و همزیستی مسالمت آمیز میان پیروان همه ادیان ابراهیمی می داند و از جامعه بین‌المللی و دولت‌های کشورهای ذیربط می خواهد، پیروی شعارهای حقوق بشری و احترام به عقاید و باورهای انسان‌ها، برای کنار گذاشتن احساس نفرت و جلوگیری از تکرار چنین اعمال مذبوحانه نسبت به اتخاذ تصمیمات فوری و برخورد لازم با اینگونه رفتارهای شیطانی اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha