برگزاری مجامع انتخاباتی ترای اتلون در استان ها برنامه اصلی فدراسیون است

اصفهان - ایرنا - سرپرست فدراسیون ترای اتلون (سه گانه) گفت: ٢٠ هیات استانی این رشته بدلیل نبود آیین نامه مشخص انتخاباتی، بصورت سرپرستی اداره می شوند، لذا قصد داریم وضعیت ساختاری استان ها را با برگزاری مجامع انتخاباتی سامان ببخشیم. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد نامنی روز چهارشنبه در جلسه مجمع انتخاباتی هیات ترای اتلون(سه گانه) استان اصفهان اظهارداشت: از سوی دیگر برگزاری منظم مسابقات کشوری و تشکیل کمیته فنی در فدراسیون از جمله رویکردهای ما برای ایام پیش رو خواهد بود.

سرپرست فدراسیون ترای اتلون اضافه کرد: روند رشد را پیگیری کنند زیرا اصفهان در تمام رشته ها قطب اصلی در کشور محسوب می شود و خرید تجهیزات و تامین مکان برای هیات اصفهان از جمله فعالیت هایی بود که در سال های اخیر انجام شد.

وی افزود: اصفهان با برخورداری از صنایع توانمند و حامی ورزش افتخاری برای ورزش کشور است که در رشته های گوناگون نقش اساسی در ایران دارد.

جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان نیز در این مجمع گفت: تعداد بالای رای به نامزد این هیات، نشانگر متفق القول بودن اعضای هیات است که وظیفه رییس جدید را سنگین‌تر می‌کند.

برگزاری مجامع انتخاباتی ترای اتلون در استان ها برنامه اصلی فدراسیون است

به گزارش ایرنا، مجتبی صباغی جونی در این مجمع انتخاباتی که با انصراف جلیل رجالی دیگر نامزد ثبت نام شده همراه بود با کسب ١٩ از ٢٠ رای(یک رای سفید) برای مدت چهار سال بعنوان رییس هیات ترای اتلون استان انتخاب شد.

در این مجمع همچنین الهام اکثیری، سعید ملکی، یلدا حسینی و پژمان پورحسین به ترتیب برای تصدی پست نایب رییس، خزانه دار و اعضای هیات رییسه با کسب آرا مورد نیاز برگزیده شدند.

ترای‌اتلون یک ورزش ترکیبی و المپیکی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه رشته شنا، دوچرخه سواری و دو، بصورت پیوسته با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha