تخریب یک ساختمان در شهرک صهیونیست نشین سدیروف بر اثر حمله موشکی نیروهای مقاومت غزه

تهران - ایرنا - رسانه های صهیونیستی فاش کردند که یک ساختمان در شهرک صهیونیست نشین «سدیروت» مورد اصابت یکی از پنج موشک شلیک شده توسط نیروهای مقاومت فلسطینی از نوار غزه، قرار گرفته است.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا، رسانه‌های صهیونیستی امروز فاش کردند که این ساختمان در شهرک «سدیروت» مورد هدف یکی از موشک‌های شلیک شده از نوار غزه قرار گرفته است، اما مقامات محلی اعلام کردند که این ساختمان بر اثر اصابت ترکش یکی از پنج موشک فلسطینی پرتاب شده تخریب شده است.

پیشتر ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرده بود که «گنبد آهنین» پنج موشک شلیک شده از سمت غزه را بدون اینکه تلفات جانی و مالی وارد شود در آسمان منهدم کرده است.

شبکه تلویویونی صهیونیستی «کان» در صفحه توییتری خود، تصویری از خانه آسیب دیده ناشی از حملات موشکی مقاومت فلسطین در غزه را منتشر کرد که نشان می‌دهد سقف این منزل مسکونی تخریب شده است.

این شبکه صهیونیستی به نقل از شهرداری سدیروت مدعی شد، این ساختمان خالی بوده و کسی آسیبی وارد نشده است.

منابع خبری بامداد چهارشنبه از حملات موشکی مقاومت فلسطین در غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی مجاور در پاسخ به جنایات این رژیم علیه ساکنان جنین خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی سما گزارش داد که تعدادی موشک از سمت نوار غزه به سمت شهرک‌های سدیروت و غلاف غزه شلیک شده است.

منابع صهیونیستی نیز همان زمان مدعی شدند که سامانه ضد موشکی گنبد آهنین اسراییل فعال شده و موشک‌های شلیک شده را رهگیری و منهدم کرده اند.

در این پیوند ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده بود که آژیر خطر حملات موشکی در سدیروت و شهرک‌های مجاور نوار غزه به صدا درآمده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha