آماده سازی ۱۲۰ غرفه برای برپایی جشن عید غدیر در خرم‌آباد

خرم‌آباد - ایرنا - دبیر جشن عید غدیر لرستان گفت: ۱۲۰ غرفه برای برپایی جشن عید غدیر خم و پذیرایی از عموم مردم در خرم‌آباد آماده شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسلم رضایی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در اسفند ماه سال گذشته ستاد مردمی جشن عید غدیر تشکیل و جلساتی بصورت ماهانه برای بررسی نقاط مختلف استان برگزار شد.

وی گفت: ۳۰۰ نفر مجموعا برای خدمت در این غرفه ها در سامانه پیامکی اعلام حضور کردند و ۱۰ محور خدماتی از جمله اطعام، پذیرایی ساده، کودک و نوجوان، حجاب و عفاف، خانواده و ترویج فرزند آوری، بانوان همچنین برنامه‌های هنری و فرهنگی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه جشن بزرگ عید غدیر از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در بلوار شورای خرم آباد به طول سه کیلومتر دایر است بیان کرد: پارکینگ جهاد کشاورزی، مصلی الغدیر، مجموعه پادگان ۰۷ همچنین خیابان سی متری امیرکبیر ظرفیت مناسبی برای خودروی مهمانان می‌باشد.

وی گفت: جشن بزرگ عید غدیر امسال با مشارکت گروه‌های مردمی، هیات های مذهبی و مواکب در شهرهای مختلف استان لرستان برگزار خواهد شد که در حاشیه آن نیز جایگاه های ویژه مربوط به مسایل جهاد تبیین، پاسخ به شبهات دینی و دیگر برنامه‌های فرهنگی لحاظ شده است.

به گفته رضایی پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۲۰ برنامه برگزار و بیش ۳۱۵ هزار وعده غذا همزمان با روز عید غدیر خم در لرستان توزیع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha