۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85161264
T T
۲۱ نفر

برچسب‌ها

۲ باند سرقت مسلحانه در ایذه دستگیر شدند

۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۴
کد خبر: 85161264
۲ باند سرقت مسلحانه در ایذه دستگیر شدند

اهواز- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: اعضای ۲ باند سرقت مسلحانه در این شهرستان دستگیر شدند. 

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از دادگستری خوزستان ، باقر آرامش بیان کرد: طبق گزارش‌های مردمی و شکایت مال‌باختگان ، پیگیری‌های صورت گرفته و دستورات قضایی صادره برای شناسایی متهمان، ماموران نیروی انتظامی این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری ۶ نفر از سارقان مسلح این شهرستان شدند.

وی ادامه داد: این افراد در قالب ۲ باند سرقت فعالیت می‌کردند و برخی از آنان دارای سابقه کیفری مشابه بودند.

آرامش گفت: چهار نفر از این متهمان با استفاده از سلاح کلاشینکف، از خودروهای داخل شهر و سرنشینان آن و اعضای باند دیگر با استفاده از اسلحه کلت کمری و با بستن راه خودروها در جاده و پمپ بنزین در مسیر اهواز به ایذه، اقدام به سرقت می‌کردند.

وی بیان کرد: متهمان که همگی در بازداشت موقت هستند، اتهامات دیگری نیز در پرونده دارند که به صورت جداگانه در حال رسیدگی است.

آرامش با هشدار به مرتکبین جرائم خشن و برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی، گفت: دستگاه قضایی با هرگونه ناهنجاری و جرم، قاطعانه و در چارچوب قانون برخورد کرده و در راستای برقراری امنیت با هیچ گروه و دسته‌ای مماشات نمی‌کند.

پیش از این رییس کل دادگستری خوزستان اعلام کرد، رسیدگی قاطع و برخورد بازدارنده با جرایم خاص و خشن و جرایمی که امنیت روانی مردم را به مخاطره می‌اندازند، باید در اولویت کاری دستگاه قضا قرار گیرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha