معاون استاندار یزد: همه امکانات ازدواج آسان و فرزند‍‌آوری را بسیج کنیم

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: باید همه امکانات در زمینه ترویج ازدواج و فرزندآوری بسیج شوند؛ بر اساس مصوبه قرارگاه جوانی جمعیت با مدیران دستگاه‌هایی که در این زمینه ترک فعل داشته باشند برخورد شده و به بازرسی کل استان معرفی می‌شوند.

به گزارش پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "علی اکبر عزیزی" در نشست قرارگاه جوانی جمعیت با تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: امروز مسئله جمعیت یکی از مسائل اساسی کشور است که اگر همه هم و غم مسئولان بر روی این مسئله متمرکز شود نتایج ارزشمندی حاصل خواهد شد.

وی اهدای زمین رایگان به خانوارهای مثبت ۳ را یک اقدامی سخت اما جهادی عنوان کرد و گفت: پیگیری های مدیرکل جوان راه و شهرسازی برای اخذ مجوز در این زمینه جای تشکر دارد و این اتفاق کمی نیست چرا که در استان های دیگر نیز چنین اقدام بزرگی انجام نگرفته است.

وی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد را نیز بازوی توانمند قرارگاه برای تحقق مصوبات برشمرد.

معاون استاندار از برگزاری دومین مرحله قرعه کشی زمین رایگان به خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در شام روز جمعه همزمان با عید غدیر در حسینیه امیرچقماق خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر ۱۶۰۰ نفر اطلاعات خود را برای این مرحله اماده کرده اند و بیش از ۲۰۰ خانوار دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال نیز زمین هدیه خواهند گرفت و این اقدام خط شکنی دوم استان در قرارگاه جوانی جمعیت است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر فریضه بودن تلاش در عرصه جوانی جمعیت تصریح کرد: فریضه برای انجام اعمال واجب دینی به کار میرود و امروز تلاش در این حوزه یک تکلیف شرعی است و باید همه امکانات در زمینه ترویج ازدواج و فرزند آوری بسیج شوند.

عزیزی با اشاره به روند خوب اقدامات در قرارگاه جوانی ابراز داشت: برخی از کاستی ها به واسطه آیین نامه های بالا دستی است که باید در این خصوص نیز با متولیان امر مذاکراتی صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha