معاون استاندار یزد: جوانی جمعیت محور اقدامات مسئولان باشد

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: تشکیل و فعالیت قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید محور اقدامات مسئولان قرار گیرد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری بهاباد یزد، " علی اکبر عزیزی " در جمع مسئولان این شهرستان با بیان اینکه بحث جمعیت و فرزند آوری در جامعه موضوع بسیار مهم است افزود: قرار است قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان به شهرستان اجرا شود .

وی گفت: قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از سه گروه مختلف شامل گروه‌های مردمی، گروه روحانیت و پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه دهیاران و مسئولان ادارات و نهادهای مربوطه و گروه‌های بهداشتی و بهورزان که در راستای حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت و فرزندآوری نقش مهم و بسزایی دارند تشکیل می‌شود .

این مسئول با بیان اینکه جوانی جمعیت جزء موضوعات اساسی و کلیدی کشور است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است افزود: مسئله جوانی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری بارها تاکید شده و بنابراین باید اقدامات حمایتی لازم در این راستا بدون تاخیر صورت گیرد.

عزیزی گفت: اگر در این چهل و پنج سال گذشته از انقلاب و نظام نگاه کنیم می‌بینیم که انقلاب به دست همین جوانان تشکیل شد و به دست این جوانان هم به پیروزی رسید و اگر مامی‌بینیم د جنگ هشت ساله دفاع مقدس همین جوانان بودند که با حضور خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با دشمن تا دندان مسلح جنگیدند و مقاومت کردند و این جوانان بودند که با ایثار و از خودگذشتگی توانستند بر دشمنان بعثی پیروز شوند .

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در سطح استان در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در حال انجام است گفت: موضوع افزایش و جوانی جمعیت یکی از اولویت‌های اصلی استان است.

در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان بهاباد به گزارش عملکرد اقدامات انجام‌شده در خصوص اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در شهرستان در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین اهداف تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت، زمینه سازی در جهت افزایش هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها در موضوع جمعیت است.

" علیرضا تیموری " افزود: انتظار می‌رود مدیران ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان در اجرای بندها و تبصره‌های قانون جوانی جمعیت نهایت سعی خود را به کار گیرند.

بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha