امام جمعه کرمانشاه: غدیر بسترساز ترویج امامت و ولایت است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تبریک عید سعید غدیرخم گفت: رخداد آسمانی غدیر مروج امامت و ولایت است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» در مراسم جسن عید سعید غدیرخم در سازمان جهاد کشاورزی استان با تقدیر از برگزاری جشن‌های خانوادگی عید سعید غدیر افزود: غدیر از اعیاد بزرگ به حساب می آید و هدف از عید غدیر معرفی مسئله امامت بود.

امام جمعه کرمانشاه گفت: همه ما باید تلاش کنیم مساله امامت و ولایت در جامعه نهادینه شود، لذا عید غدیر بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ ولایت است.

توجه به تولید و اشتغال رمز موفقیت استان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین در دیدار مدیرعامل شرکت شیر دام کنگاور و ماهیدشت با تقدیر از کارآفرینان و تولیدکنندگان براهمیت توجه داشتن به شعار سال مقام معظم رهبری تأکید کرد و گفت: تولید و اشتغال رمز موفقیت و پیشرفت استان کرمانشاه است.

آیت الله علما افزود: هرچقدر تولید و کار زیاد باشد به همان میزان اشتغال و امنیت ایجاد می شود و این برای جوانان استان بسیار پرثمر است.

مدیرعامل شرکت شیر دام کنگاور، ماهیدشت استان کرمانشاه هم گفت: این شرکت بزرگترین هلدینگ تولید شیر و دامپروری در سطح کشور است که روزانه ۱۸۰ تن شیر تولید می‌کند که از این نظر مقام اول کشور را داراست.

«آرش پرنوری» افزود: موفق شدیم شعار سال را که بر افزایش تولید تاکید دارد محقق کنیم و به ازای هر رأس دام پنج کیلو افزایش شیر داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در شرکت شیر دام کنگاور و ماهیدشت ۲۸۰ نفر مشغول به کار هستند و روزی ۹ تریلی شیر تولید می‌شود، ضمن این که ۹ هزار و ۵۰۰ رأس دام در ۲ واحد این شرکت وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha