دهیاران برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تکلیف مهمی دارند

همدان - ایرنا - معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، امیدآفرینی و ایجاد وحدت تکلیف مهمی است که بر دوش دهیاران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سلمان اسماعیلی روز پنجشنبه در همایش دهیاران و شهرداران ملایر اظهار داشت: دهیاران باید سیاست‌های کلان کشور را بدانند و از انجام هرگونه سیاسی‌کاری پرهیز کنند.

وی افزود: دهیاران مُبشر انتخابات و خدمات دولت و نظام باشند و در امیدآفرینی، جلب رضایت مردم، حضور حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری جلسات جهاد تبیین از یکدیگر سبقت بگیرند.

فرماتدار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه دهیاران باید استقلال خود را به عنوان یک نهاد اجرایی در انتخابات حفظ کنند، بیان کرد: دهیاران با مردم صادقانه و شفاف باشند و اقدامات مهم و موفقیت‌ها را به مردم بگویند.

وی ادامه داد: دولت مردمی انقلابی سیزدهم موفقیت‌های بزرگی را هم در حوزه داخلی، هم بین‌المللی رقم زده و حجم تخصیص اعتبارات عمرانی در کشور کم‌سابقه است.

اسماعیلی گفت: عده‌ای در کشور همه چیز را به سیاست خارجی، FATF و برجام گره می‌زدند اما امروز بیش از دوران تحریم‌ها نفت در کشور به فروش می‌رسد و پیشتاز اقتصاد مقاومتی هستیم.

دهیاران برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تکلیف مهمی دارند

کشور روی ریل توسعه قرار گرفته است

وی یادآور شد: با همت و تلاش جهادی دولت مردمی آیت‌ الله رئیسی، هم تولید را افزایش دادیم هم تحریم‌ها را خنثی می‌کنیم هم پول نفت را وارد می‌کنیم و کشور امروز روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گرقته است.

فرماندار ویژه ملایر گفت: بلافاصله با روی کار آمدن دولت سیزدهم، میلیون‌ها دُز واکسن وارد کشور شد که نشان دهنده مدیریت، جسارت و شجاعت دولت و ایستادن پای منافع مردم است.

وی ادامه داد: در همان هفته‌های نخست فعالیت دولت سیزدهم، عضویت ایران در شانگهای قطعی و به تازگی این عضویت نهایی شد که پرچم جمهوری اسلامی ایران در بین قدرت‌های بزرگ اقتصادی منطقه بالا رفت.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در حوزه مسکن، سفرهای استانی (شهر به شهر و روستا به روستا) رکورد زد اطهار داشت: امروز کشورهای منطقه و کشورهای حاشیه خلیج فارس، شرق آسیا و اروپایی‌ها برای برقراری تعاملات با جمهوری اسلامی ایران از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

وی افزود: دهیاران و شهرداران ویترین نظام و سرانگشتان عملیاتی و اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و بخش بزرگی از رضایت‌مندی مردم مستلزم نوع نگاه، عملکرد، رفتار و مردم‌داری شهرداران و دهیاران است لذا دهیار موفق دهیاری است که عملکردش منجر به ایجاد رضایت‌مندی در حوزه ماموریتی شود و مردم را دلبسته نظام و کشور کند.

اسماعیلی یادآور شد: دهیاران و شهرداران در بخش بزرگی از موفقیت‌هایی که در کشور، استان و شهرستان صورت گرفته، دخیل هستند.

دهیاران برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تکلیف مهمی دارند

حمایت از تولید و اشتعال؛ وظیفه مهم دهیاران و شهرداران

وی گفت: تا حد امکان تلاش کردیم مجموعه مدیریتی این شهرستان را مردمی کنیم و محور را مردم و دهیاران قرار دادیم، حجم کارهایی که در میزهای خدمت در سطح شهرستان رقم خورد، کم‌نظیر و کم‌سابقه است.

معاون استاندار همدان گفت: مسائل و مشکلات روستاها و شهرها را با محوریت دهیاران، شهرداران و شوراهای اسلامی احصا و تلاش کردیم جایگاه شما را تا حد امکان ارتقا دهیم.

وی اضافه کرد: دهیار موفق باید قانون‌دان، دستورالعمل‌دان و همه جانبه‌نگر باشد و تفکر فرهنگی داشته باشد.

اسماعیلی با بیان اینکه دهیاران و شهرداران در حوزه‌های اقتصادی پروژه تعریف و در جلب مشارکت مردم و خیرین تلاش کنند، گفت: نظارت در اجرای پروژه‌ها، حساب‌های مالی، فعالیت‌ها و کار پیمانکاران، حمایت از تولید و اشتغال از دیگر وظایف مهم دهیاران است که باید در مجموعه خود ناظر قوی باشند.

وی ادامه داد: در مجموع رضایت‌مندی از عملکرد دهیاران این شهرستان قابل قبول است و تلاش‌ها باید سرعت بیشتری بگیرد.

دهیاران برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تکلیف مهمی دارند

فرماندار ویژه ملایر به اقدامات موفقیت‌آمیز این شهرستان در حوزه نهضت ملی مسکن اشاره و اظهار داشت: ۲ هزار هکتار زمین در شهر ملایر توافق صورت گرفت که در تاریخ شهرستان بی‌سابقه است.

وی اضافه کرد: زمین نهضت ملی مسکن در شهرهای ازندریان و جوکار نیز قطعی شد و برای سایر شهرها خبرهای خوبی داریم که به زودی رسانه‌ای خواهد شد، با اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ملایر در ایران سربلند است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه دهیاران باید سهم خود را از این فعالیت بزرگ اقتصادی و طرح تحول اقتصادی ملایر (تام) ایفا کنند، گفت: طبق قانون شرایط لازم برای تامین مسکن دهیاران شهرستان در قالب نهضت ملی مسکن فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت با تلاش جهادی مجموعه شهرداران و فعالان این هنر صنعت در حال برگزاری است و شهرداران به ویژه شهرداری ملایر سنگ‌تمام گذاشت.

فرماندار ویژه ملایر افزود: جریان پرحجمی از کار و تلاش در شهرستان راه افتاده و ۱۰ روز ملایر روی آنتن رسانه ملی بود که به معنای واقعی به سمت جهانی شدن پیش می‌رویم.

شهرستان ملایر دارای ۱۵۴ دهیاری و ۱۲۳ دهیار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha