چشمی: استقلال را منحل کنید/ در ماجرای بیرانوند هر کسی در فوتبال بود دخالت کرد

تهران- ایرنا- مدافع استقلال به شدت از وضعیت حاکم بر این تیم انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا، روزبه چشمی، مدافع استقلال در حاشیه تمرین این تیم در جمع خبرنگاران درباره حواشی این باشگاه، گفت:پشت این فاجعه و اتفاقاتی که برای استقلال می‌افتد باید چند نفر استادانه کار کنند.سال گذشته ما سه مدیرعامل عوض کردیم و هر حرفی زدیم بهانه‌ای برای باخت و جام نگرفتن شد. الان اما سابقه نداشته در اوایل فصل نقل و انتقالات مدیریت باشگاه استعفا بدهد، بعد می آیند برای استقلال سقف قرارداد ۱۲ و ۱۵ میلیاردی می‌گذارند، یعنی مردم باور می‌کنند که بقیه باشگاه‌ها هم این ارقام را به بازیکنانشان می‌دهند، سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و ... با این رقم‌ها بازیکن می‌گیرند یا فقط برای استقلال است، بعد می‌گویند وضعیت استقلال در نقل و انتقالات خوب نیست، وقتی باشگاه‌های دیگر با تفاوت ۱۰، ۱۵ و ۲۰ میلیاردی نسبت به رقم استقلال پیشنهاد می‌دهند، معلوم است که این بازیکن به استقلال نمی‌آید. یک جلسه با استقلال می‌گذارد و رقم می‌گیرد و بعد وقتی باشگاه‌های دیگر ۲، ۳ برابر پول می‌دهند معلوم است که به تیم ما نمی‌آید.

چشمی درباره درخواست مدیریت استقلال از بازیکنان این تیم برای کاهش قراردادشان، اظهار کرد: فکر کنم فقط برای باشگاه استقلال است و جای دیگری اینطور نیست.

وی در ادامه با کنایه به ماجرای حضور در بیرانوند در استقلال، تصریح کرد: سر یک بازیکنی که قرار بود به استقلال بیاید هر کسی در فوتبال است، دخالت کرد.

هافبک دفاعی استقلال با بیان اینکه اعتراض هواداران استقلال کوچکترین حق‌شان است، خاطرنشان کرد: اگر قوانین است برای همه باشد، مگر می‌شود مدیرعامل و قائم‌مقام باشگاه در چنین زمانی استعفا بدهند؟ کمتر مدیرعاملی یک سال در استقلال مانده است و این مسئله غیرطبیعی نیست اما هر بار یک سری اتفاق عجیب و عجیب‌تر برای استقلال می‌افتد.اگر مشکلی با این تیم دارید، باشگاه را منحل کنید و بروید و یک تیم دیگر به جای استقلال در لیگ برتر شرکت کند. این بازیکنان فقط به خاطر باشگاه، هواداران و جواد نکونام اینجا هستند، بازیکنانی هستند که سال گذشته حتی زیر ۵۰ درصد هم پول گرفته‌اند و در هیچ باشگاهی نمی‌توانید ببننید که یک بازیکن ۵۰ درصد مبلغ سال قبل را گرفته و بعد سر تمرین آمده است ولی این بازیکنان به خاطر باشگاه و نکونام آمده‌اند.

چشمی افزود:ما الان دنبال پولمان کجا باشیم؟ دنبال نقل و انتقالاتمان کجا باشیم؟ الان یک باشگاه استقلال و یک ساختمان است و بازیکنانی که اینجا هستند.تراکتور و سپاهان در اردو هستند، پرسپولیس تمریناتش شروع شده و بازیکنانش تمدید کرده‌اند، بازیکن جدید گرفته و فقط ما هستیم که این وضعیت را داریم.قطعا فقط ما هستیم که این شرایط را داریم.

مدافع استقلال تاکید کرد: مشکلی بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی وجود دارد که این وسط فقط استقلال و هواداران ضربه‌اش را می‌خورند.الان اگر یک مدیر جدید اگر از طرف وزارت بیاید، آن سمت با او چپ می‌کند و اگر از طرف خصوصی‌سازی بیاید وزارت با او چپ خواهد کرد. ما این وسط بازیچه دست این ۲ ارگان شده‌ایم و واقعا این ظلم بزرگی به بازیکنان، باشگاه استقلال و هوادارانش است.

مدافع استقلال در ادامه با بیان اینکه با این وضعیت آیا امیدی به جذب بازیکنان مورد نظر در نقل و انتقالات هست، گفت:تمام تلاش خود را می‌کنیم ولی اگر مدیرانی نباشند تا بخواهیم بازیکنی بگیریم و مشکل تیم را حل کند. الان فقط ۸_۷ بازیکن بزرگسال داریم. سایر تیم‌ها نیز تمرینات خود را به این شکل شروع کرده‌اند؟ تا حدی بازیکن،کادرفنی و سرمربی می‌تواند تلاش کند و هرکس ظرفیتی دارد اما وقتی به کل کار را رها کرده و نه بازیکن بگیرید، نه مشکلات مالی  را حل کنید و نه مشکلات کوچک باشگاه را حل کنید، دیگر چه کاری می‌توان انجام داد. الان که دیگر سلولی بابت حل مشکلات نیست.زمانی که مسئول بود، هزار مشکل داشتیم و تا همین الان هم ادامه دارد، الان که همان مسئول را هم نداریم.

وی درباره پیشنهاد کلان استقلال به بیرانوند با وجود مشکلات مالی، اظهار کرد:کاری ندارم بیرانوند چه قدر می‌گیرد. نوش جانش‌. هر فوتبالیستی هر چه می‌گیرد نوش جانش و اصلا دخالتی در این موضوع ندارم‌ اما گفتند برای حضور در استقلال می‌خواهد ۹۰ یا ۱۰۰ میلیارد بگیرد. الان پرسپولیس کمتر از این مبلغ پول داده است؟چگونه باشگاه ما می‌خواست ۹۰ میلیارد بدهد چند مجموعه نظر دادند که اشتباه می‌کنید.

چشمی افزود: یک تا ۲ نفر از جاهایی حرف زدند که شاید سال به سال هم فوتبال نبینند اما گفتند ۹۰ میلیاردی که استقلال می‌خواهد بدهد زیاد است. اگر الان که بیرانوند در پرسپولیس مانده کمتر از مبلغی که رسانه‌ها گفتند پول گرفته است پس چرا کسی ورود نمی‌کند که او چه قدر گرفته است.نوش جان بیرانوند باشد. به این دلیل مثال می‌زنم که در این چند  روز بحث اول بوده است. چرا جای دیگر قوانین نیست که ورود کنند اما برای استقلال سریع همه ارگان‌ها می‌گویند اینجا زیاد یا کم است.

مدافع استقلال تصریح کرد: به بیرانوند چنین پیشنهادی داده‌اند اما پول که نداده‌اند. ما هم الان قرارداد بسته‌ایم اما آیا پولی داده‌اند. بابت قرارداد سال قبل پول گرفته‌ایم؟ شک نکنید بی‌انضباطی مالی برای باشگاه‌های دیگر هم بوده اما به باشگاه‌های دیگر ورود نکردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha