استاندار لرستان: همراهی دستگاه‌های اجرایی در نهضت ملی مسکن ضروری است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: همراهی دستگاه‌های اجرایی در طرح نهضت ملی مسکن ضروری است چرا که در مقابل مردم باید پاسخگو باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز پنجشنبه در نشست شورای مسکن استان اظهار کرد: در ماه گذشته بانک‌های استان کارنامه خوبی ارائه کرده و عملکرد برخی بانک‌ها در این خصوص از ۲۰ درصد به ۵۰ درصد رسیده، برخی بانک‌ها در این زمینه در سطح ۹۰ درصد هستند که امیدوار کننده است.

وی گفت: تامین زمین‌های مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های بروجرد، نورآباد و الفت آباد مورد بررسی قرار گرفت که بخش‌هایی از آن انجام شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه برخی دستگاه‌ها در این خصوص همراهی نکرده‌اند ادامه داد: از آنجا که در طرح نهضت ملی مسکن باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم و کارنامه‌ خوبی را ارائه کنیم، با این دستگاه‌ها و بخش‌ها برخورد جدی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان مانند شرکت توزیع نیروی برق، آب و گاز همراهی خوبی داشته‌اند گفت: بخش‌هایی از مجموعه ۷۱۵ واحدی شهر خرم آباد در ۲ ماه آینده آماده تحویل خواهد بود.

زیویار افزود: در مصوبات قبل، موضوع محوری جلسات به منظور انجام تغییرات لازم و همراهی و همکاری دستگاه‌ها مورد تاکید قرار گرفت که امروز شاهد همراهی و همکاری خوب بانک‌ها در زمینه ثبت و انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات مسکن هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha