اتخاذ تصمیماتی برای رفع مشکلات بخش‌های تخت و قلعه قاضی بندرعباس

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان در نشست مجزای شورای اداری در بخش های تخت و قلعه قاضی بندرعباس گفت: در این مناطق تصمیمات خوبی برای رفع مسایل و مشکلات پروژه‌های مختلف به ویژه حوزه آب و راه گرفته شد.

به گزارش ایرنا مهدی دوستی شامگاه پنجشنبه در جمع بندی برگزاری این نشست ها اظهار کرد: امروز توفیقی شد خدمت مردم شریف بخش‌های تخت و قلعه قاضی بودیم و زمین‌های ورزشی نیمه تمام، آموزش و پرورش و ایجاد هنرستان‌های تخصصی و مدارس نیمه تمام این بخش ها تعیین تکلیف شد.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان، کشاورزی، آبخیزداری، مخابرات و ارتباطات، طرح هادی روستایی در بسیاری از مناطق و ساماندهی رودخانه‌ها نیز مصوبات خوبی داشتیم که می‌تواند سبب توسعه این بخش‌ها شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: در مورد برخی محورهای مهم مواصلاتی از جمله محور دهنو قلعه قاضی که مدت‌ها باقی مانده بود مقرر شد عملیات اجرایی آنها آغاز شود، در حوزه راه‌ها روکش آسفالت محورهای مختلفی نیز مصوب شده که به زودی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: مشکل اساسی که در منطقه وجود دارد، تداخلات و سند کشاورزی و حتی سند اراضی مسکونی مردم است که بنا شد کارگروهی در این خصوص تشکیل شود و نشست هایی به صورت یک روز در میان برگزار کنند و نتایج آن را به کارگروه اصلی برسانند تا این مشکل دیرینه در منطقه را حل کنیم.

استاندار هرمزگان امروز پس از ورود به بخش تخت با حضور در گلزار شهدای این بخش به مقام شامخ شهدا اداری احترام کرد.

شهرستان بندرعباس دارای بخش های مرکزی، تخت، قلعه قاضی، شمیل و فین است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha