۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبر: 85162446
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آخرین گروه حجاج مازندرانی از سرزمین وحی بازگشتند

ساری - ایرنا - مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به بازگشت آخرین کاروان حجاج استان از سرزمین وحی، گفت :‌ جا به جایی حجاج مازندرانی در قالب ۱۹ سورتی پرواز از مدینه منوره به سمت فرودگاه شهدای ساری انجام شد.

سعدالله وطن خواه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :‌ آخرین گروه حجاج مازندرانی ساعت چهار صبح امروز وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری شد.
وی ادامه داد:‌ طبق برنامه اعلامی، عملیات بازگشت حجاج، فشرده‌تر از زمان اعزام بود و به مدت پنج روز انجام شد.
مدیرکل فرودگاه های مازندران اظهار داشت :‌ بر اساس برنامه‌های اعلام شده به فرودگاه‌های استان، در روز اول چهار پرواز و در روز دوم بازگشت پنج پرواز از مبداء مدینه وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری شد.

این مقام مسوول با بیان اینکه همه پروازها از شهر مدینه به فرودگاه شهدای ساری انجام شد، گفت باتمهیدات صورت گرفته و برنامه ریزی انجام شده برای انجام بموقع پروازها، تاخیرچندانی نداشتیم.
وی افزود: با توجه به فشردگی و تراکم پروازها و حضور همزمان تعداد زیادی از حجاج عزیز در محل ترمینال فرودگاه، خانواده زائران همکاری خوبی داشتند وحتی الامکان، استقبال از حجاج خود را در محلی خارج از فرودگاه برنامه ریزی کردند.
وطن خواه با بیان اینکه، اعزام زائران مازندرانی به سرزمین وحی امسال بدون تاخیر انجام شد، گفت: بازگشت حجاج نیز با کمترین تاخیر و حتی بدون تاخیر همراه بود.
اعزام زائران مازندرانی حج تمتع از سوم خرداد ماه از فرودگاه بین المللی شهدای ساری آغاز شد و چهار هزار و ۴۰۰ نفر در قالب ۳۰ کاروان از این فرودگاه عازم مدینه منوره شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha