۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸
کد خبر: 85162597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار پاکدشت: غدیر روز تجدید بیعت با ولایت فقیه است

پاکدشت - ایرنا - فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: عید سعید غدیر خم، روز تجدید بیعت با ولایت فقیه و تکریم جایگاه سادات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن اردستانی روز جمعه در دیدار با خانواده شهدای سادات، شهیدان سیدمصطفی هاشمی نژاد از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و شهید سیدعلیرضا موسوی از شهدای مدافع حرم شهرستان پاکدشت که به مناسبت عید سعید غدیرخم صورت گرفت اظهار داشت: شهدا سرمایه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که با نثار جان خویش، عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کردند.

وی افزود: شهدا در لحظه و زمانی که کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آنان نیاز داشت، پا در عرصه مبارزه حق علیه باطل گذاشتند، از تمام هستی و خوبی های دنیا گذشتد تا به این انقلاب آسیبی وارد نشود و امروز بر ماست که راه آنان را ادامه داده و از دستاوردهای آنان حراست کنیم.

این مسئول با قدردانی از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا گفت: خانواده معظم شهدا نیز در مسیر عزت آفرینی برای کشور، از هستی و سرمایه زندگی خویش گذشتند، فرزندان خود را تقدیم راه خدا کردند و در این مسیر، صبر پیشه کردند تا پرچم اقتدار و عزت‌آفرینی شهدا روی زمین نماند.

اردستانی خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا حق عظیمی بر گردن آحاد جامعه دارند و همه مردم و مسئولان موظفند تا با سرکشی به آنان و رفع دغدغه‌های آنان که همان خدمت رسانی به جامعه است، دین خود را تا حد توان به آنان ادا کنند.

فرماندار پاکدشت با تبریک فرارسیدن عید غدیرخم اظهار داشت: عید سعید غدیر خم در واقع روز تکریم سادات است و حضور مسئولان در منزل شهدای سادات، افتخاری بزرگ است که باید از آن در مسیر خدمت رسانی بی منت به مردم بهره برد.

شهید سید مصطفی هاشمی نژاد در ۲۰ بهمن سال ۱۳۲۱ در شهرستان خمین چشم به جهان گشود. این شهید سرافراز سال ۱۳۴۴ ازدواج کرد و صاحب دو پسر و سه دختر شد، با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و به اسارت نیروهای عراقی در آمد و پس از آزادی، در ۲۴ شهریور ۱۳۶۹، در بیمارستان ساسان تهران به علت عوارض ناشی از شکنجه‌های دوران اسارت به شهادت رسید.

شهید سیدعلیرضا موسوی ، در ۱۶ مهرماه سال ۱۳۷۴ دیده به جهان گشود. این شهید سرافراز، به منظور دفاع از حریم ولایت و به منظور مقابله با گروه های تروریستی تکفیری داعش عازم کشور سوریه شد و در ۳۱ خرداد سال ۱۳۹۴ در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای ۱۰ امام پاکدشت به خاک سپرده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha