۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبر: 85162616
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ارتش سوریه حمله تروریست ها در حومه شمالی لاذقیه را خنثی کرد

دمشق - ایرنا - در جریان دفع حمله تروریست ها در حومه شمالی لاذقیه توسط ارتش سوریه ، شماری از تروریست‌ها از جمله سرکرده آنها کشته و زخمی شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری دولتی سوریه سانا ، وزارت دفاع سوریه روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد: واحدی از نیروهای مسلح کشورمان با یک گروه تروریستی که سحرگاه امروز قصد نفوذ به یکی از نقاط نظامی ما در محور کبانه در حومه شمالی لاذقیه را داشت، مقابله کردند.

در این بیانیه آمده است: در جریان دفع حمله تروریست ها، یکی از سرکرده های تروریست ها ملقب به /ابو رواحه/ کشته و شماری دیگری از ترویست ها زخمی شدند.

پیش از این در روز هفتم تیر جاری ، وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای درباره حملات نیروهای ارتش این کشور به مواضع تروریست‌ها در حومه ادلب با مشارکت ارتش روسیه، اعلام کرد که در این حملات ده‌ها تروریست به هلاکت رسیدند و مواضع آنها منهدم شد.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده بود: در واکنش به حملات روزانه و متوالی گروه‌های تروریستی به غیرنظامیان در مناطق مسکونی در حومه حماه، نیروهای مسلح ما با همکاری نیروهای روسیه، ضربات هوایی و راکتی دقیقی انجام دادند و طی آن مواضع مستحکم گروه‌های تروریستی در منطقه «جبل الاربعین» در حومه ادلب در هم کوبیده شدند.

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد: در جریان این حملات سلاح، مهمات و تجهیزات تروریست‌ها و نیز پهپادهای شناسایی آن هدف قرار گرفت و سیستم‌های شنود و پارازیت تروریست‌ها هم درهم کوبیده شد.

در ادامه بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده : در جریان این حملات مواضع تروریست‌ها به طور کامل منهدم شد و ده‌ها نفر از آنها کشته و زخمی شدند.

وزارت دفاع سوریه همچنین اعلام کرد: در جریان این حملات شماری از سرکرده‌های گروه‌های تروریستی از جمله “ابو کرمو مورک”، “داوود محمد”، “ابو سیف مصطفی الساحلی”، حیدره محمود الغاب”، “ابو براء ابین”، “ابو سیفو الحموی”، “ابو الزبیر سرجی”، “رضوان ریحان”، “عبد الحمید عکل”، و “ابو احمد شیخ سندیان” به هلاکت رسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha