یک‌هزار کیلومتر رکابزنی وکلا تا مرقد شهید سلیمانی+ فیلم

کرمان - ایرنا - تیم دوچرخه سواری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی دادگستری مسیر یک‌هزار کیلومتری مرقد امام خمینی(ره) تا مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان را با شعار "عدالت، ولایت و حمایت از حقوق عامه، از عید قربان تا غدیر" رکاب زدند.

به گزارش ایرنا، این دوچرخه سواران هدف خود را از رکاب زدن این مسیر پر فراز و نشیب، دشوار و طولانی، عشق به امام نخست شیعیان و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، و همچنین ترویج و اشاعه فرهنگ غدیر و مکتب امام خمینی(ره) و سردار دلها می‌دانند.

آنان همچنین در طول مسیر به هر روستا و شهری که رسیدند با ارایه خدمات قضایی و مشاوره رایگان به مردم، این حرکت ورزشی را با نیت خیر خویش تلفیق کردند تا خاطره‌ای ماندگار در ذهن مردم دیار کریمان به یادگار بماند.

رییس کمیسیون ورزشی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور در حاشیه این سفر در گلزار شهدای کرمان گفت: تیمی متشکل از وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه از صبح عید قربان مسیر یک‌هزار کیلومتری مرقد امام خمینی(ره) تا مرقد سردار دلها را نزدیک به یک هفته رکاب زدند و در مسیر فعالیت فرهنگی و مشاوره حقوقی رایگان به مردم ارایه کردند.

عباس هادی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه کارشناسان، مشاور خانواده و وکلا سوالات حقوقی مردم را در طول مسیر پاسخ دادند یادآور شد: این حرکت ورزشی باشعار عدالت، ولایت و حمایت از حقوق عامه شکل گرفته و امروز خرسندیم که همشهریان کرمانی میزبان خوبی برای مهمانان شهید سلیمانی هستند.

وی افزود: بنا به حمایت و پشتیبانی مرکز وکلای قوه قضاییه اقدامات و برنامه های ورزشی بسیار مناسبی از جمله المپیاد ورزشی سال گذشته در مشهد، فتح قله دماوند و آرارات ترکیه و رکاب زدن مرقد امام(ره) تا مرقد حاج قاسم اجرا شد و هفته آینده سومین دوره مسابقات فوتبال جام عدالت را در پیش داریم.

رییس کمیسیون ورزشی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور ادامه داد: مردادماه امسال نیز کرمان میزبان مسابقات تیراندازی وکلا و کارشناسان کل کشور است.

وی با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی را در آبان ماه سال جاری اظهار داشت: بهمن ماه امسال نیز مسابقات ورزشی محلی در استان‌ها برگزار می‌شود.

هادی زاده با قدردانی از حمایت های رییس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه و همکاران این مرکز برای رکاب زدن مسیر تهران تا گلزار شهدای کرمان و همچنین همکاری مرکز کرمان در این حرکت فرهنگی و ورزشی گفت: استان ها و شهرستان های قم، کاشان، اردستان، نایین، اردکان، یزد، انار، رفسنجان و کرمان همکاری و میزبانی خوبی داشتند.

تیم دوچرخه سواری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه علاوه بر حضور در منزل مسکونی سردار دلها در کرمان، در گلزار شهدای کرمان نیز به این شهید والامقام و بیش از یکهزار قهرمان آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha