تصادف در جاده نیشابور به سبزوار ۱۲ مصدوم بر جا گذاشت

مشهد- ایرنا- معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: حادثه تصادف ۲ خودروی سواری در ۴۵ کیلومتری نیشابور و از سمت جاده قدیم سبزوار به نیشابور ۱۲ مصدوم بر جای گذاشت.

سید حمید حسینی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۲۰ و ۳۵ دقیقه امشب رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان، آمبولانس های پایگاه‌های نصرآباد و فیروزه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۶ نفر از مصدومان توسط کارشناسان اورژانس در محل حادثه به صورت سرپایی و ۶ مصدوم دیگر توسط اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان از شهروندان خواست با رعایت و احترام به قوانین و توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث جلوگیری کرده و حافظ سلامتی خود و دیگران باشند.

تصادف در جاده نیشابور به سبزوار ۱۲ مصدوم بر جا گذاشت


مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha