تصادفات در ساوه سه کشته برجا گذاشت

۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۹:۴۵
کد خبر: 85163018
تصادفات در ساوه سه کشته برجا گذاشت

ساوه - ایرنا - رییس اورژانس و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: وقوع سه فقره تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی این شهرستان سه کشته و ۶ مجروح برجا گذاشت.

بهرام صیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت پنج بامداد امروز در یک مورد سانحه ترافیکی ناشی از برخورد خودروی نیسان با تریلی در آزادراه ساوه - تهران، روبروی ورودی شهر مامونیه یک نفر مجروح شد.

وی اضافه کرد: مصدوم حادثه (راننده خودروی نیسان) پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی و با توجه به وخیم بودن شرایط به بیمارستان امام رضا (ع) زرندیه منتقل شد اما علی رغم تلاش های تیم درمان به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

صیدی گفت: ساعت ۱۵ روز گذشته نیز در برخورد یک دستگاه خودروی سواری جک و پژو در محور قدیم ساوه - تهران یک نفر در محل حادثه و یک تن دیگر نیز در مسیر بیمارستان جان خود را از دست دادند.

وی یادآور شد: هم اکنون حال عمومی تنها مصدوم برجامانده از حادثه مذکور وخیم گزارش شده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ساوه یادآور شد: همچنین ساعت ۲۰ و ۳۷ دقیقه روز گذشته نیز یک مورد سانحه ترافیکی در ساعت 20:37 در جاده نورعلی بیگ، روبروی ورودی دانشگاه آزاد به وقوع پیوست که این حادثه نیز پنج مصدوم داشت.

وی گفت: تمامی مصدومین پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

مرکز فوریت‌های پزشکی و پیش بیمارستانی ساوه با ۲۱ پایگاه امدادی مشغول فعالیت است که هشت پایگاه در شهرستان زرندیه و بقیه در ساوه قرار دارد؛ از این تعداد، ۱۵ پایگاه جاده‌ای و ۶ مورد دیگر شهری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha