بازیکن تیم فوتبال سپاهان: رفته رفته به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شویم

اصفهان - ایرنا - هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنان خوبی به تمرینات تیم اضافه شده‌اند و رفته رفته به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شویم.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، روز شنبه به نقل از محمد کریمی اظهارداشت: شرایط تیم مناسب است و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته ایم.

وی که در حاشیه تمرینات تیم فوتبال سپاهان در اردوی ترکیه سخن می گفت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر ۲ جلسه تمرینی برگزار می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی، چندین بازی‌ تدارکاتی در پیش داریم که امیدوارم تیم را به کیفیت مد نظر برساند.
بازیکن سپاهان ادامه داد: بدون شک این بازیکنان باکیفیت، زمینه رشد و بهبود تیم را فراهم می‌کنند.
کریمی پیرامون حضور امسال تیم اصفهانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و وضعیت آن خاطرنشان کرد: امیدوارم روند ما روز به روز بهبود یابد و تیم قدرتمندی برای لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی داشته‌ باشیم.
وی درباره پیگیری‌ مداوم هواداران سپاهان برای تشکیل تیم با کیفیت گفت: به خوبی می‌دانم که هواداران سپاهان برای نقل و انتقالات و بهتر بسته شدن تیم دغدغه دارند اما به آنان می‌گویم که با توجه به دغدغه‌های باشگاه و سرمربی تیم، خیلی نگران نباشند زیرا پیگیر نقل و انتقالات هستند و اتفاقات خوبی در جریان است.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم اینک اردوی آماده سازی خود را در کشور ترکیه برپاکرده است.

به گزارش ایرنا، سپاهان در فصل گذشته لیگ برتر با ۶۵ امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس قهرمان، نایب قهرمان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha