فرهادی‌زاد: برای کمک به تیم ملی تیراندازی آماده هستیم

تهران- ایرنا- نایب رییس کمیته ملی المپیک در دیدار با قهرمانان تیراندازی گفت: تمرکز شاخصه اصلی تیراندازی است و باید این آرامش حذف شود و هر کمکی از دست ما بر بیاید در خدمت تیم ملی هستیم.

به گزارش ایرنا، مهین فرهادی‌زاد که برای بازدید از اردوی تیم های ملی تفنگ و تپانچه در جمع ملی‌پوشان کشورمان حاضر شده بود تاکید کرد: جامعه تیراندازی از جمله فدراسیون‌هایی است که از نیروهای زبده و پرتلاش بهره می‌برد و امیدواریم همچون گذشته شاهد افتخارآفرینی این قهرمانان در میادین بین‌المللی باشیم.

وی با توجه به هزینه‌های تامین فشنگ و تپانچه ادامه داد: اعتباری که برای ما واریز می‌شود، بدون درنگ بر اساس شاخصه‌ها به فدراسیون‌ها تعلق می‌گیرد و قهرمانان کشورمان نباید نگران این مسائل باشند و از همه شما می‌خواهم با حفظ آرامش کار خود را ادامه دهید.

فرهادی زاد گفت: تیراندازی در دوره‌های گذشته کار خود را کرده و همچنان امیدواریم این روند ادامه داشته باشد، باید مزد زحمات خود را بگیرید، شما برای ما عزیز و سربلند هستید. تمرکز شاخصه اصلی تیراندازی است و باید این آرامش حذف شود و هر کمکی از دست ما بر بیاید در خدمت تیم ملی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha