مبینی: امروز نیاز به حمایت و کمک داریم/ سالی سخت و مهم پیش روی تیراندازی است

تهران_ایرنا_دبیر فدراسیون تیراندازی با اشاره به اهمیت رویدادهای پیش روی این فدراسیون گفت: با وجود همه کمک هایی که از سوی کمیته ملی المپیک صورت گرفته اما همچنان نیازمند حمایت های بیشتر هستیم چراکه سالی سخت با رویدادهای مهمی پیش رو داریم.

به گزارش ایرنا، مهدی مبینی در بازدید مهین فرهادی‌زاد، نایب رئیس کمیته ملی المپیک و محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تفنگ و تپانچه تاکید کرد: کمیته ملی المپیک پس از هر بازدید به فدراسیون کمک کرده اما این رشته پرهزینه است. ما سه رویداد مهم داریم. ادر ابتدا باید در یونیورسیاد شرکت کنیم که تامین فشنگ و ساچمه با خودمان است، بعد از آن بلافاصله عازم مسابقات قهرمانی جهان در باکو خواهیم شد که ۴ میلیارد هزینه این اعزام برآورد شده و مهم ترین رویداد ماست چراکه توزیع سهمیه المپیک انجام می شود و از بازی‌های آسیایی برای ما مهم تر است.

دبیر کل فدراسیون تیراندازی گفت: بعد از باکو بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و سپس راهی کره‌جنوبی می شویم که برآورد ما برای این اعزام هم حدود ۴ میلیارد تومان است. بعد از آن نیز مسابقات قهرمانی‌ آسیا و توزیع سهمیه المپیک در اندونزی را در پیش داریم. اگر قرار است اعتباری داده شود باید الان انجام شود و بعدا دیر است.

وی عنوان کرد: برای بازی‌های آسیایی خوش‌بین هستیم و تمام تلاش خود را انجام می دهیم.با رایزنی های مختلف ۱۰تا ۱۵ هزار فشنگ دریافت کردیم و علی رغم مشکلات، کارها را پیش بردیم.

مبینی یادآور شد: مجموعه تیراندازی تمام همت و تلاش خود را به کار گرفته تا برای ورزش ایران افتخارآفرین باشد و در این راه بدون حمایت ویژه مسوولان موفق نخواهیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha