کشف ۲۵ میلیارد تومان داروی احتکاری در خرم آباد و یک خبر انتظامی از لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - کشف انبار احتکار دارو در خرم آباد و ۷۳۵ سکه تقلبی در دورود اخبار کوتاه انتظامی لرستان در روز شنبه ۱۷ تیر است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار "یحیی الهی" فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر دپوی داروهای احتکار شده در پارکینک یک واحد مسکونی، بلافاصله ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات استان با هماهنگی و حضور بازرسان معاونت غذا و دارو، اداره صنعت، معدن و تجارت و قاضی تعزیرات حکومتی تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: با تحقیقات انجام شده ۱۴ هزار قلم انواع دارو و لوازم پزشکی به ارزش ۲۵ میلیارد تومان کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

کشف ۷۳۵ سکه تقلبی در دورود

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از دستگیری کلاهبردار۱۰ میلیارد ریالی و کشف ۷۳۵ قطعه سکه تقلبی در شهرستان"دورود" خبر داد.

سردار الهی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان و اعلام اینکه فردی در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان دورد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی کلاهبردار را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی به همراه سه همدستش دستگیر کردند ادامه داد: متهم به ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در قالب ۲۰ فقره اعتراف کرد و ۷۳۵ قطعه سکه تقلبی از وی کشف شد.

سردار الهی ضمن هشدار به مجرمان و سودجویان تاکید کرد: شهروندان فریب افراد فرصت طلب و سودجو را نخورند و در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله پلیس را از طریق تلفن ۱۱۰ در جریان قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha