عضو هیئت مدیره استقلال: منتظر اعلام ساعت جلسه هستیم/ از نکونام حمایت می‌کنیم

تهران- ایرنا- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر حمایت همه‌جانبه هیئت مدیره این باشگاه از سرمربی تازه‌وارد این تیم، شایعات منتشرشده درباره انتخاب مدیرعامل جدید آبی‌ها پیش از تشکیل جلسه هیئت مدیره را تکذیب کرد.

علی‌رضا خانی عصر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به برگزاری نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم درباره برگزاری نشست هیئت مدیران باشگاه استقلال هیچ‌گونه تماسی با ما گرفته نشده است و منتطر اعلام خبر هستیم تا در این جلسه شرکت کنیم اما به طور حتم تا ساعاتی دیگر این جلسه برگزار می‌شود.

وی افزود: همانطور که گفتم استعفای حجت کریمی به طور شفاهی مطرح شد و این استعفا باید در نشست هیئت مدیره پذیرفته شود. کریمی شاید از سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا داده باشد اما هنوز عضو و رییس هیئت مدیره باشگاه است.

خانی در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط فعلی استقلال باعث نخواهد شد این تیم با مشکلات و چالش‌های زیادی در شروع فصل روبه‌رو شود؟ اظهار داشت: خیر من با این دیدگاه مخالف هستم و به طور حتم اتفاقات خوبی برای تیم و هواداران بزرگ استقلال رخ خواهد داد. با بازیکنان مورد نظر کادر فنی صحبت‌های لازم انجام شده و با تامین منابع مالی با آنها قرارداد همکاری امضا خواهیم کرد.

وی همچنین درباره شایعه انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال نیز، گفت: هنوز جلسه‌ای برگزار نشده است که خطیر مدیرعامل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha