دستور وزیر راه برای اخذ ماده ۵۶ راه ریلی ایلام و مسیر قلاجه - اسلام آباد

ایلام - ایرنا - نماینده مردم ایلام از اخذ ماده ۵۶ راه ریلی ایلام و مسیر قلاجه - اسلام آباد خبر داد و گفت: این مصوبات با دستور وزیر راه و شهرسازی انجام شده است.

سارا فلاحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دیدار با وزیر و راه و شهرسازی اظهار کرد: مصوبات خوبی در این نشست برای توسعه راه های استان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک بودن اربعین حسینی و نیاز استان ایلام به تکمیل زیرساخت‌های جاده ای و ترمیم راه های مواصلاتی، قرار است بزودی وزیر راه و شهرسازی به استان سفر کنند.

نماینده مردم ایلام اضافه کرد: طرح های استان در حوزه راه، پروژه هایی هستند که نه تنها برای ایلام بلکه در سطح ملی حائز اهمیت بوده و می طلبد در سطح ملی پیگیر تسریع روند اجرای این طرح ها باشیم.

وی افزود: قرار است از نزدیک راه ها و نیازمندی های استان ایلام توسط وزیر رصد شود، همچنین در این دیدار وزیر راه و شهرسازی برای پرداخت طلب پیمانکاران ایلامی دستور داد از محل مولدسازی این مهم محقق شود.

فلاحی تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی برای اخذ ماده ۵۶ راه ریلی ایلام و مسیر قلاجه - اسلام آباد دستور اقدام را صادر و همچنین برای آسفالت بافت فرسوده حوزه شمالی به رئیس سازمان بازآفرینی دستور داده شد سه هزار تن قیر برای این حوزه تامین کند.

وی اضافه کرد: تامین اعتبار تکمیل مسیر حمیل - مهران، جاده چشمه چاهی، کمربندی جنوبی ایلام، ورودی ملکشاهی و مسیر قلاجه از دیگر مطالبات مردم استان بود که وزیر راه دستور حل مشکلات این پروژه ها را صادر کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha