۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۷
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85177585
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اشتغال و توسعه روستایی اصلی ترین کارکرد کارگروه زیربنایی است

ایلام - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به نقش مهم کارگروه زیربنایی استان، گفت: اشتغال و توسعه روستایی اهداف اصلی طرح های کارگروه زیربنایی استان ایلام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «فرشاد دوستی» روز شنبه در جلسه کارگروه زیربنایی ایلام اظهار کرد: امروز در دومین جلسه کارگروه زیربنایی توسعه ۳۱ طرح مطرح شد که تصویب ۶ مورد از این تعداد به جلسه بعدی موکل شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲ طرح نیز مورد مخالفت کارگروه قرار گرفته و یک طرح نیز فاقد شرایط لازم برای بررسی در کارگروه اعلام شده است، عنوان کرد: مابقی طرح ها مورد تصویب کارگروه قرار گرفتند که این موارد شامل طرح های گردشگری، کشاورزی، احیای روستا، طرح صنعتی و ... بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به نقش مهم کارگروه زیربنایی استان در اشتغال و توسعه، تاکید کرد: اشتغال و توسعه روستایی اهداف اصلی طرح های کارگروه زیربنایی استان ایلام است.

دوستی یادآور شد: طرح های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و ... ضمن ایجاد اشتغال و توسعه استان زمینه افزایش تولید ملی را نیز فراهم می کنند.

وی بیان کرد: در تصویب طرح های مذکور باید تمامی جوانب طرح از قبیل مسائل زیست محیطی، چشم انداز توسعه شهرها و روستاها، انتقال و مصرف انرژی، حفظ زمین های با ارزش کشاورزی و محیط های گردشگری و میراث فرهنگی و ... در نظر گرفته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha