خدمت رسانی پنج کاروان سلامت در مناطق محروم البرز

کرج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد: پنج کاروان سلامت ویژه عید تا عید راهی مناطق محروم و کم برخوردار این استان شدند.

"محمد باقر خلفی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با اعزام این کاروان ها در هفت شعبه و ۹۶ خانه هلال خدمات غربالگری، تست فشار خون و تست قند خون انجام شد .

وی گفت: بیش از ۸۶۰ نفر با اعزام کاروان های پزشکی در خانه های هلال این استان طی مدت عید قربان تا عید غدیر خدمات غربالگری، تست فشارخون و تست قند خون دریافت کردند.

خلفی افزود : دراین مدت ۲۱ ایستگاه سلامت در شهرستان های کرج ، فردیس ، اشتهارد، طالقان و نظرآباد مستقر و به بیش از ۲هزار نفر خدمات بهداشتی درمانی ارائه کردند.

خدمت رسانی پنج کاروان سلامت در مناطق محروم البرز

وی خاطرنشان کرد: هشت هزار بسته معیشتی با اجرای طرح پویش هلال رحمت در قالب عیدسعید قربان تا عید غدیر خم بین نیازمندان این استان توزیع شد.

خلفی افزود: طرح پویش هلال رحمت و سفره های مهربانی توسط خیرین و داوطلبان این جمعیت و توزیع آن در میان نیازمندان استان در محله های محروم اجرا شده است.

وی در خصوص روند اجرایی پویش ملی "هلال رحمت" گفت: این طرح با هدف کمک به معیشت اقشار کمتر برخوردار انجام شده و خیرین می توانند برای کمک به مردم محروم و کم برخوردار کمک های خود را اهدا کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha