مطالعات احداث تقاطق غیر همسطح آهندوست در ارومیه آغاز شد
عکس تزیینی است

ارومیه - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: طرح مطالعاتی ساخت تقاطع غیر همسطح در چهارراه آهندوست (تقاطع شورا، حسنی، ورزش و آهندوست) این شهر توسط مشاور آغاز شد تا ضمن بررسی موارد ایمنی ساخت و تخصیص اعتبارات لازم، برای احداث تقاطع در محل اقدام کنیم.

علی مصطفی‌زاده رو یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: معضل ترافیک ارومیه یکی از مشکلات به روزی است که مدیریت شهری آن را به عنوان چالشی عظیم بر روی کار می‌بیند و درصدد مسیرگشایی به جای نقطه گشایی است.

وی اظهار کرد: ایجاد کریدور جدید در سطح شهر موجب کاهش ترافیک می‌شود از این رو تقاطع غیر همسطح چهار راه آهندوست در مسیر این کریدور قرار گرفته و پس از انجام مطالعات، اقدام به تامین اعتبار برای ساخت تقاطع غیر همسطح می‌کنیم.

مصطفی‌زاده ادامه داد: فرصت مطالعاتی برای این طرح یک و نیم ماه تعریف شده سپس از طریق مناقصه ستاد اقدام به انتخاب پیمانکار برای اجرا طرح خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح چهار راه شورا و آهندوست می‌تواند علاوه بر رفع معضلات ترافیکی و روان سازی بار ترافیکی در کاهش مصرف سوخت و افزایش میزان رضایتمندی شهروندان و تامین رفاه شهروندی موثر باشد.

بیشتر بخوانید:

مطالعات احداث یک زیرگذر جدید در شهر ارومیه تایید شد

۳۹ اتوبوس جدید در صف ورود به ناوگان مسافری درون شهری ارومیه است

به گزارش ایرنا، مدیریت شهری در راستای جلوگیری از ترافیک شهری در صدد ایجاد کریدور شهر است تا از این طریق مسیر جدیدی برای خودروهای شهروندان تعریف کند تا میزان ترافیک شهری کاهش پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha