۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85164420
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کتابهای کانون پرورش فکری کودکان زنجان با ۲۰ درصد تخفیف ارایه می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از ارائه تخفیف ۲۰ درصدی برای کتاب‌های این کانون به مناسبت روز ملی ادبیات کودک خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌‎خانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با روز ملی ادبیات کودک برنامه‌های مختلفی در مراکز کانونی در استان زنجان در حال اجراست.

وی از توزیع کتاب در مراکز کانونی استان خبر داد و اضافه کرد: در همین راستا تخفیف ۲۰ درصدی برای کتاب‌‎های چاپ شده از سوی کانون پرورش فکری به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان ارائه می‌‍شود.

عیسی خانی با بیان اینکه به مناسبت این روز ۶۱۳ عنوان کتاب از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سایت کانون عرضه شده است، خاطرنشان کرد: این کتاب‌ها شامل موضوعات مختلفی از جمله داستان، شعر، هنر، فلسفه، روان‌شناسی، تاریخ، جغرافیا، علوم، دین، آموزشی، طنز و سرگرمی و... است.

وی ادامه داد: این کتاب‌ها بر اساس رده‌بندی برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای ۴ سال)، نوخوان (بالای ۷ سال)، نونهال (بالای ۹ سال)، نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) تالیف شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در ادامه به روند برگزاری کلاس‌های کانون اشاره کرد و گفت: ۴۵ عنوان کلاس توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برگزار می‌شود.

عیسی‌خانی درباره تعداد نفرات شرکت‌کننده در این کارگاه‌ها نیز یادآور شد: برای تمرکز بیشتر مربی همچنین یادگیری بهتر، هر کارگاه با وجود استقبال گسترده کودکان و نوجوانان استان با حضور حداقل نفرات برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان همچنین از برگزاری کارگاه‌های عمومی از سوی این کانون خبر داد و گفت: در صورت به توافق رسیدن با گروه " چرتکه " استان این فعالیت نیز در کارگاه‌های مراکز استان انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha