۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶
کد خبر: 85164621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر شرکت پخش نفت کرمان: مشکل سهمیه سوخت تراکتورها رفع شد

کرمان - ایرنا - مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان با بیان اینکه ۳۰ هزار دستگاه تراکتور کشاورزی در استان کرمان فعالیت دارند گفت: مشکل نبود سهمیه سوخت تراکتورهای گلدونی با عمر ۳۰ سال از امروز رفع شد و هیچکدام از تراکتورهای این استان کمبود سوخت نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدباقر نورالدینی روز یکشنبه در حاشیه نشست رفع مشکل کمبود سوخت تراکتورهای کشاورزی در فرمانداری سیرجان افزود: شمار تراکتورهای کشاورزی در سطح استان کرمان رشد بی سابقه ای داشته لذا لازم است تمامی تراکتورهای جدید ساماندهی شوند تا بتوانیم خدمات لازم را به آنان ارائه دهیم.

وی همچنین از ساماندهی کارت های سوخت خودروها خبرداد و اظهار داشت: ساماندهی کارت های اضطراری در دستور کار قرار گرفته و همراهی مردم در این زمینه عالی بوده است که بیش از ۹۰ درصد سوخت گیری با کارت‌های شخصی در جایگاه های استان انجام می شود.

زمان دریافت کارت سوخت به ۲۰ روز رسید

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: زمان انتظار دریافت کارت سوخت که تاکنون پنج تا ۶ ماه طول می کشید اکنون به ۲۰ تا ۳۰ روز رسیده است و کارت های اضطراری فقط در موارد ضروری در جایگاه‌های این استان استفاده می شود.

وی در ادامه از تامین سوخت لازم گازوییل برای کامیون ها و تریلرها در استان هم خبر داد و عنوان کرد: با توجه به موقعیت منطقه ای و جغرافیایی شهرستان سیرجان و نقطه اتصال محورهای ترانزیتی کشور در این شهرستان سهمیه سوخت گازوییل سیرجان معادل بقیه شهرستان های استان است و امیدواریم که با راه اندازی سامانه های سوخت مدیریت دقیق تری را برای صرفه جویی درمصرف نفت گاز را داشته باشیم.

رفع مشکل سه هزار تراکتور در سیرجان و بردسیر

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه گفت: ۲ هزار دستگاه تراکتور بخش کشاورزی در سیرجان و یک هزار دستگاه در بردسیر فعالیت دارند که برای تامین سهمیه سوخت مشکل داشتند و امروز در جلسه ای با همکاری نهادهای ذیربط استان کرمان از جمله شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان رفع شد.

شهباز حسن پور از رفع مشکل برق برای یک هزار موتور پمپ کشاورزی و همچنین اختصاص سهمیه گازوییل مورد نیاز برخی موتور پمپ های کشاورزی در شهرستان سیرجان نیز خبرداد و افزود: کشاورزان از امروز برای روشن شدن موتور پمپ ها هیچگونه مشکلی نخواهند داشت.

به گزارش ایرنا ساماندهی سهمیه سوخت تراکتورها با هدف جلوگیری از قاچاق سوخت طی روزهای گذشته سبب اعتراض برخی مالکان تراکتورها شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha