۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۶
کد خبر: 85164802
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سامره: امیدوارم از خطیر حمایت شود

۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۶
کد خبر: 85164802
سامره: امیدوارم از خطیر حمایت شود

تهران- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: پس از تغییر و تحولات بسیار، در نهایت سرپرست مدیرعاملی باشگاه انتخاب شد و امیدوارم از این تصمیم حمایت شود.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، علی سامره پس از مراسم قرعه‌کشی بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس همیشه مشکل داشتند. تغییر و تحولات و مسائل مالی همیشه بوده اما نباید در گذشته بمانیم و امیدوارم همان افرادی که علی خطیر را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کرده‌اند از تصمیم خود حمایت کرده و اجازه دهند تا آرامش در استقلال حاکم شود.

وی ادامه داد: هواداران حق دارند نگران تیم خود باشند. هدف همه ما شاد کردن دل آنهاست و باید این فرصت برای آنها مهیا شود. تغییر و تحولات زیاد تمرکز استقلال را بهم زده اما امیدواریم با ثبات مدیریتی این موضوع نیز مدیریت شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در مورد قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و جدال این تیم در دیداری خارج از خانه برابر نفت آبادان افزود: فرقی ندارد با چه تیمی بازی کنیم. شرایط گرما و مسایل مختلف هم برای همه تیم‌ها خواهد بود ولی ما به‌دنبال کسب نتایج خوب هستیم اما باید قبول کنیم رقبای سختی خواهیم داشت که باید از سد آنها بگذریم. ناامید نیستیم و امیدواریم با حمایت افرادی که باید ما را حمایت کنند لیگ را به پایان ببریم.

وی در خصوص شهرآورد تهران هم گفت: این بازی هفته پنجم خواهد بود و برای ما یک بازی ۳ امتیازی است. به نظر من قرعه خوبی بود و فرقی ندارد با چه تیم‌هایی بازی داریم چرا که استقلال وقتی با تفکر قهرمانی وارد لیگ می‌شود نباید به این مسائل فکر کند.

برنامه هفته نخست این دوره از رقابت‌ها به این شرح است:

استقلال خوزستان - شمس آذر قزوین

نساجی مازندران - پیکان تهران

هوادار تهران - مس رفسنجان

نفت آبادان - استقلال تهران

ملوان بندرانزلی - ذوب‌آهن اصفهان

گل گهر سیرجان - فولاد خوزستان

سپاهان اصفهان - تراکتور تبریز

پرسپولیس تهران - آلومینوم اراک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha