نوری: «نمایش» بیرانوند بی‌مزه بود/ آدم‌های کوچک به استقلال لطمه زدند

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متاسفانه نمایش بی‌مزه و بچه‌گانه علیرضا بیرانوند باعث شد علاوه بر اینکه با اعتبار استقلال بازی شود، بهترین زمان نقل و انتقالات از دست برود.

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار داشت: اول اینکه قرعه‌کشی فقط نشان می‌دهد تیم‌ها در چه هفته‌هایی با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد وگرنه همه تیم‌ها باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

وی افزود: استقلال در گرمای وحشتناک آبادان باید در اولین بازی به مصاف صنعت نفت آبادان برود. بازی سختی است و به طور حتم شرایط جوی به ضرر آبی‌پوشان خواهد بود.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: در حالی که هنوز استقلال نفرات خود را انتخاب نکرده و به قول فوتبالی‌ها تیمش را نبسته است، رقبا در حال آماده‌سازی هستند و بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشته‌اند.

نوری ادامه داد: متاسفانه نمایش بی‌مزه بیرانوند باعث شد علاوه بر اینکه با اعتبار استقلال بازی شود بهترین زمان نقل و انتقالات از دست برود. آنهایی که این نمایش را به‌راه انداختند به دنبال اهداف دیگری بودند.

وی افزود: قائم مقام باشگاه در حد استقلال نبود. او با اقدامات و رفتارهای خود به استقلال لطمه زد و در نهایت استعفا کرد. آدم‌هایی که کوچک هستند نباید پست‌های بزرگ بگیرند.

مدافع اسبق سال‌های دور استقلال همچنین با اشاره به انتصاب علی خطیر به‌ سمت سرپرست مدیرعاملی این باشگاه، گفت: امیدوارم علی خطیر برخلاف قبلی‌ها به پیشکسوتان استقلال احترام بگذارد. شان قدیمی‌های باشگاه که عمر و جوانی‌شان را برای استقلال گذاشتند باید حفظ شود و جای افراد «شرور» پیشکسوتان در تمرین حاضر شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha