کشوری‌فرد: به تیم‌های اول تا سوم لیگ و قهرمان جام حذفی جایزه نقدی تعلق می‌گیرد

تهران- ایرنا- سرپرست سازمان لیگ از پرداخت جایزه نقدی به تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر و قهرمان جام حذفی در فصل آینده خبر داد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، محمدرضا کشوری‌فرد در پایان مراسم قرعه‌کشی فصل آینده لیگ برتر درباره رونمایی از توپ این مسابقات، اظهار کرد: این توپ، مختص فوتبال ایران است و خیلی زحمت کشیده شد تا این توپ‌ها وارد کشور شود. امیدواریم امسال هم از نظر فوتبالی و هم از نظر مسائل خارج از زمین، لیگ منظمی داشته باشیم و همه رعایت کنند و همه دست به دست هم بدهیم تا لیگ خوبی داشته باشیم.

کشوری‌فرد درباره اینکه آیا سازمان لیگ از محل تبلیغات پولی به باشگاه‌ها داده شده است، اظهار کرد: پول به باشگاه داده شده اما مبلغ آن را یادم نیست.

سرپرست سازمان لیگ با بیان اینکه از فصل جدید برای تیم‌های برتر لیگ و جام حذفی جایزه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی که صورت می‌گیرد به تیم‌های اول، دوم و سوم لیگ و قهرمان جام حذفی جایزه می‌دهیم. عدد آن مشخص شده که اعلام می‌کنیم.

وی در پایان درباره اینکه گفته می‌شود زمان پایان نیم فصل اول قبل از جام ملت‌ها است، گفت: با تیم ملی و تیم امید هماهنگ هستیم و امیدوارم بازی ها به خوبی برگزار شود و تیم ملی هم بتواند از این بازیکنان بهره کافی را ببرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha