۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۲۶
کد خبر: 85164859
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ طرح عمران شهری در گچساران در دست اجراست

۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۲۶
کد خبر: 85164859
۳۰ طرح عمران شهری در گچساران در دست اجراست

گچساران- ایرنا- شهردار دوگنبدان گفت: هم اکنون بیش از ۳۰ طرح عمران شهری با اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان در دست ساخت است.

به گزارش ایرنا،ذ رضا قشقایی عصر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گچساران افزود: اعتبارات پیش بینی شده شهرداری دوگنبدان در سالجاری بیش از ۲۴۰۰ میلیارد ریال است که نشان دهنده رشد اعتبار و بودجه است.

وی بیان کرد: هم اکنون بیش از ۳۰ طرح عمران شهری با اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان در دست ساخت است.

قشقایی اظهار کرد: اعتبارات شهرداری دوگنبدان در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۴۸۰ میلیارد ریال و در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲ هزارو ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۷۱۳تن قیر رایگان برای آسفالت معابر به این شهر در نظر گرفته شده بود.

قشقایی تصریح کرد: همچنین برای آسفالت معابر این شهر بیش از یکهزار و ۳۱۴ تن در سال جاری اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: امسال ابلاغ ۱۴۲ تن قیر برای مسکن مهر گچساران از سوی راه و شهرسازی استان به شهرداری دوگنبدان انجام شده است.

شهردار دوگنبدان تاکید کرد: با هدف توسعه عمران شهری، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب، آسفالت خیابان ها با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰۰ هکتار سطح شهر در اختیار شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران قرار دارد گفت: انتظار می‌رود این شرکت در حوزه زیرساخت به شهرداری کمک کند.

معاونت مالی شهرداری دوگنبدان گفت: اعتبارات ارزش افزوده سال ۱۴۰۱ شهرداری دوگنبدان بیش از۳۷۵ میلیارد ریال بوده و در حالی که در سالجاری به ۱۲۵ میلیارد ریال بوده است.

میثم نارکی افزود: میزان آلایندگی سال ۱۴۰۱ شهرداری دوگنبدان ۶۴۰ میلیارد ریال بوده و در سالجاری ۲۶۰ میلیارد ریال است.

اجرای ۲۸۳ طرح در حوزه مسئولیت های اجتماعی در گچساران

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود رسانه‌ها با نقد عالمانه و منصفانه موضوعات و مشکلات را پیگیری و دنبال کنند .

سید ناصر حسینی پور ابراز کرد: ۲۸۳ طرح در حوزه مسئولیت های اجتماعی در روستاها و مناطق محروم شهرستان های باشت و گچساران اجرا شد.

وی بیان کرد: این میزان اعتبار در حوزه بهداشت و درمان، حوزه بنیاد مسکن، زیرسازی، آسفالت و نوسازی مدارس هزینه شد.

حسینی پور افزود: اقدامات چشمگیری در حوزه زیر ساخت های شهری در دوگنبدان انجام شده است.

کمبود اعتبارات برای تکمیل طرح دریاچه مصنوعی، بکارگیری نیرو در شرکت پتروشیمی، واگذاری زمین از سوی صنعت و معدن به صنوف آلاینده واقع در شهرک صنعتی، کمبود ایستگاه‌های آتش‌نشانی، نبود پارک مناسب در شهر دوگنبدان از موارد مطرح شده اعضای شورای شهر دوگنبدان در این نشست بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha