بیش از هزار دستگاه خودرو پلاک مخدوش در کرمانشاه توقیف شد

کرمانشاه - ایرنا - رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از توقیف و اعمال قانون یک هزار و ۲۱ دستگاه خودروی پلاک مخدوش و فاقد پلاک و ناخوانا در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «محمد حیدری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح برخورد با وسایل نقلیه فاقد پلاک، پلاک مخدوش و ناخوانا از سوم تا شانزدهم تیرماه به مدت ۲ هفته در شهرستان کرمانشاه اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح یک هزار و ۲۱ دستگاه وسیله نقلیه فاقد پلاک شناسایی و اعمال قانون شده و ۲۵ دستگاه نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، تکلیف قانونی و میزان مجازات لازم برای برخورد در صحنه و توقیف خودروهای پلاک مخدوش را معین کرده و براساس قانون هرکس در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه تغییری ایجاد کند یا پلاک وسیله نقلیه دیگری را به آن الصاق نماید به حبس از ۶ ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

کشف زغال قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم زغال قاچاق در این شهرستان به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی آران حین گشتزنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ "حیدر حق جویان اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودرو توقفی ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم زغال قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سارق قطعات ومحتویات خودرو در دام پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق قطعات و محتویات خودرو در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت خبر داد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۰ حافظیه در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یک سارق شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۱۲فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

ماموران انتظامی قصرشیرین طی ۲۴ ساعت گذشته موفق به کشف ۲ هزار و ۵۷۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان شدند.

ماموران انتظامی قصرشیرین در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ، حین کنترل محور های مواصلاتی و پایانه مرزی خسروی به چند دستگاه خودرو سواری و موتورسیکلت مشکوک و جهت بازرسی آنها را متوقف کردند.

در بازرسی های صورت گرفته از وسایل نقلیه مذکور در مجموع مقدار ۲ هزار و ۵۷۰ لیتر سوخت قاچاق شامل گازوئیل و بنزین کشف شد.

در این راستا پرونده هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha