۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 3091
کد خبر: 85165395
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸ هزار جلد کتاب جدید به مراکز کانون پرورش فکری خوزستان افزوده شد

اهواز- ایرنا - سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوانان بیش از ۱۸ هزار جلد کتاب به مجموعه کتاب‌های مراکز کانون در استان اضافه شد.

حبیب آل کرد دوشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوانان، پیک "در مسیر دانایی بر بال کتاب" حامل ۱۸ هزار و ۲۸۱ جلد کتاب با ۹۰ عنوان جدبد به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان رسید.

وی افزود: فرایند ارسال کتاب تحت عنوان "در مسیر دانایی بر بال کتاب" پس از تقسیم بندی فوری و با راهنمایی‌های کارشناسان فرهنگی کانون استان خوزستان به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان ارسال و در دسترس کودکان و نوجوانان علاقه‌مند قرار می‌گیرد.

۱۸ هزار جلد کتاب جدید به مراکز کانون پرورش فکری خوزستان افزوده شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با ۵۴ مرکز ثابت و ۶ مرکز سیار، دارای بیش از ۱۰۶ هزار جلد کتاب ویژه گروه سنی مختلف کودک و نوجوان است که با دریافت مجموعه کتاب‌های پیک " در مسیر دانایی بر بال کتاب" به حدود ۱۲۴ هزار جلد کتاب خواهد رسید.

۱۸ تیر مقارن با روز درگذشت مهدی آذریزدی نویسنده و بازنویس برجسته کشور به عنوان روز رسمی ادبیات کودک و نوجوان اعلام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha