فرهادیان: فهرست نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون کشتی امروز اعلام می‌شود

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌ها گفت: به احتمال زیاد امروز اسامی نهایی نامزدهای انتخاباتی فدراسیون کشتی اعلام و این انتخابات طبق اساسنامه اتحادیه جهانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، آرش فرهادیان در حاشیه مجمع سالانه فدراسیون کارگری در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی روز پنج‌شنبه ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود. تلاش ما این است که این مجمع در موعود مقرر برگزار شود مگر اتفاقی خلاف قوانین و مقررات رخ دهد که با اصل برگزاری مجمع انتخاباتی در تعارض باشد یا اینکه پاسخ تایید صلاحیت‌ها اعلام نشود.

فرهادیان در خصوص تایید صلاحیت نهایی کاندیدهای فدراسیون کشتی نیز گفت: قرار است اسامی نهایی امروز اعلام شود اما اگر تا پنج‌شنبه این اتفاق رخ ندهد ممکن است وزارتخانه برای فدراسیون سرپرست تعیین کند. اگر وزارت ورزش و جوانان هم به جمع‌بندی برسد احتمال سرپرستی علیرضا دبیر در فدراسیون وجود دارد.

مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌ها در خصوص اساسنامه فدراسیون کشتی نیز گفت: اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی باید به تایید هیئت وزیران و شورای نگهبان برسد و ما طبق آن اساسنامه انتخابات‌ها را برگزار می‌کنیم. اما چند فدراسیون مانند کشتی، دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک اساسنامه هایی دارند که مورد تایید اتحادیه یا فدراسیون جهانی آن رشته است. فدراسیون‌های جهانی اصرار دارند که انتخابات طبق این اساسنامه برگزار شود ما نیز بنا را بر تعدیل گذاشتیم. به عبارتی تلاش داریم تا هم نظر اتحادیه جهانی کشتی تامین شود و هم از اساسنامه داخلی عبور نکنیم.

فرهادیان در خصوص اتفاقات فدراسیون بیلیارد نیز افزود: صلاحیت کاندیدای فدراسیون بیلیارد پیش از مجمع انتخاباتی این فدراسیون اعلام و ما به صورت کتبی به نامزدها گفتیم. برخی از آنان به دنبال رفع مشکل بودند. مجمع برگزار شد برخی مجمع را ترک کردند و انتخابات برگزار نشد. ما زمان جدید مجمع را امروز اعلام می‌کنیم. اگر تا آن زمان اتفات جدیدی در تایید صلاحیت‌ها رخ ندهد مجمع بدون هاشم اسکندری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha